Αγοράζεις αυτό που θες ή επιλέγεις το best seller;

Όταν έρχεται η ώρα να αγοράσεις καινούργια μοτοσικλέτα, αγοράζεις τελικά αυτό που θες ή ακολουθείς την πλειοψηφία και επιλέγεις αυτό που πουλάει περισσότερο;

Σου αρέσει ένα συγκεκριμένο μοντέλο αλλά στο τέλος αγοράζεις κάποιο άλλο. Γιατί κάνεις τέτοια στροφή στις προτιμήσεις σου και αφήνεις στην άκρη την μοτοσικλέτα που πραγματικά θέλεις, για κάποια που θέλουν οι άλλοι; Πόσο σε επηρεάζει το γεγονός ότι μια μοτοσικλέτα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων σε σχέση με αυτή που γλυκοκοιτάς, που βρίσκεται πολύ πιο κάτω στον πίνακα πωλήσεων;  
 

Φυσικά δεν υπάρχει κάτι κακό στο να προτιμήσεις το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της κατηγορίας. Απεναντίας, μοιάζει κάτι φυσιολογικό αφού το πιθανότερο σενάριο είναι να έχεις ξεχωρίσει εκείνα τα προτερήματα που έχουν διακρίνει και όλοι οι υπόλοιποι που το αγοράζουν. ΚατΆ επέκταση δεν το επιλέγεις επειδή πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γίνεται best seller επειδή το επιλέγεις εσύ και όλοι οι υπόλοιποι.
 
Σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Θέλεις ένα συγκεκριμένο μοντέλο, το αγοράζεις και όλα πάνε κατΆ ευχήν.  Τι γίνεται όμως αν ήθελες κάποιο άλλο μοντέλο που είναι εξίσου αξιόλογο, δεν μειονεκτεί σε τίποτα αλλά σημειώνει χαμηλές πτήσεις στον πίνακα ταξινομήσεων; Τι σημαίνει για σένα ότι ένα μοντέλο είναι best seller την ώρα που αυτό που σου κάνει κλικ κάνει πολύ λιγότερες πωλήσεις;
 
Αυτό είναι το ερώτημα.. Βγάζεις ένα μοντέλο από την λίστα των προτιμήσεων σου επειδή δεν πουλάει καλά; Και τι είναι αυτό που φοβάσαι και καταλήγεις σε αυτή την απόφαση; Κάποιοι θα πουν ότι σημαντικό ρόλο παίζει η ώρα που θα θελήσεις να το δώσεις για μεταχειρισμένο, αφού ένα μοντέλο που δεν ήταν δημοφιλές ως καινούργιο, θα έχει χαμηλή δημοφιλία και ως μεταχειρισμένο. Κατά συνέπεια θα χάσεις χρήματα και θα ζοριστείς να το δώσεις.
 
Αυτό δεν αποτελεί πανάκεια. Μπορεί ένα μοντέλο να μην τσουλάει σε πωλήσεις, αλλά παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο, όπως η εταιρία που ανήκει, ο εξοπλισμός, η τιμή, παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν σημαντικά την μεταπώληση. Μην ξεχνάμε ότι επειδή ένα μοντέλο δεν πουλάει στη χώρα μας σημαίνει ότι δεν είναι επιτυχημένο, απλώς μπορεί να μην αποτελεί καλή αγορά ως καινούργιο. Και αυτό ίσως είναι τελικά που σε ωθεί να μην το αγοράσεις και εσύ ο ίδιος.
 
Εσείς τι λέτε; Σας επηρεάζει η εμπορική πορεία ενός μοντέλου; Αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο αγοράς η θέση του στον πίνακα ταξινομήσεων; Πόσο μετράτε το τι αγοράζουν οι υπόλοιποι;
 
 
 

  • Theo

    Αν ήθελα μπούγιο να πουλήσω μούρη (μόνο γιαυτό κάνει) θα αγόραζα GS, αν ήθελα να πάω για καλλιστεία θα έπαιρνα MULTISTRDA (και τα δύο έχουν αν λόγω τρελή αξία μεταπώλησης) αλλά μιας και το θέμα είναι η αγάπη για δυνατά συναισθήματα σροφηλοπηκοιλοτροπος αδρεναλίνηουχα το tuono ήταν η επιλογή μου κιας μην έχω φράγκα, λίγα για βενζίνη βρίσκοντε, μιας και δεν παθαίνει τίποτα, χε χε

      4
  • jim

    Καλησπέρα σε όλους τους μηχανόβιους και μη! Και βέβαια θα πάρω αυτό που λέει η καρδιά μου αυτό που το βλέπω και τρελαίνομαι και όχι αυτό που θα πουλήσω πιο εύκολα θέλω να είμαι χαρούμενος και unique.Σε μια άλλη ζωή ίσως πάρω κάτι πιο εμπορικό "best seller" αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη. BUELL XB 12S LIGHTING!!!!!!

      2
  • Περικλής

    Η μάρκα και η πληθώρα των καταστημάτων με ότι αυτό συνεπάγεται (ανταλλακτικά, service , καταστήματα εκτός χώρας σε περίπτωση που κάνεις ταξίδι , κλπ) είναι από τους πιο βασικούς παράγοντες. προσωπικά είμαι ανάμεσα στο kawasaki w800 2020, triumph boneville 2020 και moto guzzi V7 III special. η Guzzi είναι η πιο όμορφη αλλά 9,500€ επενδυση σε μια εταιρία που δεν έχει εδώ και εκεί υποστήριξη είναι ρίσκο. Οπότε ναι θα αγοράσω αυτήν που θέλω αλλά θα την ψάξω μέσα σε μια πιο ''εμπορική μάρκα''.

      6