Ποια παλιά σου μοτοσυκλέτα μετάνιωσες που πούλησες;

Ποια παλιά σου μοτοσυκλέτα μετάνιωσες που πούλησες;

Την είχες, τη φρόντιζες, κοιμόταν στο γκαράζ σου αλλά ήρθε η ώρα να την αποχωριστείς. Μήπως σου λείπει; Η καινούργια που πήρες δεν μπόρεσε να την αντικαταστήσει, όσο πιο γυαλιστερή, πιο πρακτική και πιο μεγάλη κι αν ήταν. Ποια μοτοσυκλέτα θα ήθελες να έχεις κρατήσει;

Πόσες φορές δεν βρέθηκες μπροστά σε συζήτηση όπου κάποιος αναβάτης εξιστορούσε με ποιο τρόπο και για ποιους λόγους αγόρασε και πάλι την αγαπημένη του μοτοσικλέτα; Μήπως θα μπορούσε να συμβεί και σε εσένα; Αλήθεια, δένεσαι τόσο πολύ με τα ΅ΆσίδεραΆΆ; Τι είναι τελικά αυτό που είχε η αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα και σε ωθεί συναισθηματικά να σκέφτεσαι ότι θα έπρεπε να την είχες κρατήσει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Είναι συχνό φαινόμενο, η αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα να συνδέεται με εποχές που είχες λιγότερες σκοτούρες και υποχρεώσεις, τότε που όταν την αγόρασες νοιαζόσουν μόνο για την να πας βόλτα και έβαζες σε δεύτερη και τρίτη προτεραιότητα τυχόν πρακτικές και μεταφορικές ανάγκες.

Κάπως έτσι μέσα σε μια νύχτα αποχωρίστηκες το γρήγορο ΅ΆσκυφτόΆΆ supersport που πέρασες τόσα πολλά μαζί του. Γιατί ήταν πρόβλημα όταν πήγαινες εκδρομές και δεν μπορούσες να πάρεις τίποτα μαζί σου και γκρίνιαζε το έτερον ήμισυ επειδή πιανόταν η μέση της και επειδή  ο ήχος της εξάτμισης βροντοφώναζε παρών σε κάθε γκαζιά. Και όταν το έδωσες και πήρες στα χέρια σου το ευρύχωρο καινούργιο τουριστικό μοντέλο, επειδή είναι άνετο, ήσυχο, και οικονομικό για να βρεις την υγειά σου.

Έλα όμως που σου λείπει. Τώρα τι ακριβώς σου λείπει, το ξέρεις μόνο εσύ. Σου λείπει η μοτοσυκλέτα η ίδια, γιατί ήταν ευχάριστη να την οδηγείς, γιατί ήταν γρήγορη, ή γιατί τραβούσε τα βλέμματα πάνω της; Ή μήπως σου λείπει γιατί σε εκείνη την περίοδο της ζωής σου το μόνο που σε ένοιαζε ήταν να περνάς όμορφα, να οδηγείς γρήγορα, και να σε χαζεύει ο κόσμος;
 

Όπως και να έχει την σκέφτεσαι και την θες πίσω. Και μπορεί να ήταν όντως πιο γρήγορη, μπορεί και όχι. Μπορεί όμως να είχε έναν χαρακτήρα που σου ταίριαζε και να σου άρεσε που ήταν και λίγο πιο παλιό και δεν αγχωνόσουν με την κάθε γρατζουνιά.  Αισθανόσουν άνετα μαζί της και σου άρεσε το στιλ της.

Εσύ τι λες; Ποια μοτοσυκλέτα μετάνιωσες που την πούλησες και θα ήθελες να την είχες κρατήσει; Τι είναι αυτό που σου λείπει από εκείνη;



 
 
 
 

  • Γιώργος

    montesa cota 123 '73 μοναδικό παιχνίδι , honda vfr1000r '85 το πρώτο πραγματικά εξωτικό ιαπωνικό superbike.

      2
  • Thanasis

    Cb 600 hornet 2010 // χαμηλό, τέλεια φρένα, καλό γκάζι, καλά ζυγισμένο, ωραίος ήχος, καλό στις στροφες, άνετη θέση οδήγησης, έπρεπε να το κρατήσω

      1
  • Sakis p

    Το παπί Honda C50 αυθεντικό Ιαπωνίας, όσες μηχανές και αν έχεις, χρειάζεται και το απολαμβάνεις.

      4
  • Μπάμπης

    XT 600 94 του είχα πιεί το αίμα από το 97-2005 που το άλλαξα με ένα TDM 850 η xtαρα δεν με πρόδωσε ποτέ ταξίδια χώματα σκάλες πεζοδρόμια κατάπινε τα χλμ αβίαστα και ο ήχος της supertrap ερχόταν και έδενε με όλη την αγριάδα του σκέφτομαι να το ξαναπάρω στο εγγύς μέλλον έτσι τιμής ένεκεν

      2
  • Μάριος Γερογιάννης

    Bultaco Sherpa 250 γαλάζιο με ζωγραφισμένα στο χέρι τα παγκόσμια πρωταθλήματα Τράϊαλ που είχε κερδίσει ο Μπέρνι Σράϊμπερ την δεκαετία του 1970. Αντιπρόσωπος Κωνσταντίνος Αρβανιτάκης στις τρεις γέφυρες. Τιμή αγοράς 78.000 δραχμές το 1979(συνοδευόταν με καφέ δερμάτινο τσαντάκι/ζώνη μέσης με εργαλεία και λευκά δερμάτινα γάντια ..)

      5
  • Δημήτρης

    Εγώ μετάνιωσα για δυο μηχανές, η πρώτη είναι ένα xtz 660 tenere μοντέλο του 92 και το άλλο είναι το NX 650.

      1
  • tasos034

    suzuki bandit 1200s πολλα κυβικα, λιγα σχετικα αλογα, αλλα καλη ροπη ωστε να μη σε προβληματιζει πουθενα ακομα και στην καθημερινοτητα πολυ ομαλη στη λειτουργεια και ξεκουραστη κινηση μεσα στην πολη

      1
  • motor

    ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟ BROS 400 ΜΕ ΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΜΟΥ. ΠΛΗΡΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΓΑ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΖΑ. ΓΙΑ 700 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ

      4
  • Panos

    Τα περισσοτερα μου λειπουν...Το fx-125 που τετοιο παπι δεν εχει ξαναβγει? Το gsxr-600 k8 που απο αισθητικης αποψης το θεωρω ακομα κορυφαιο και εκανα το Αθηνα-Βολο σε 2 ωρες? Το Versys 2010 πορτοκαλι με το μοναδικο design, πηγαινε παντου απροβληματιστα και ειχα ανεβασει και ενα σεβαστο αριθμο γυναικων πανω; Μαλλον πιο πολυ μου λειπει ομως το DT200WR, καθώς σε αυτη την κατηγορια ψαχνω να ξανααγορασω και καταλαβαινω ποσα πολλα προσφερε ζητωντας τοσο λιγα~

      3
  • Θανάσης

    Έδωσα πριν λίγα χρόνια το Suzuki το GSX 750police μοντέλο 2002 εισαγωγής από Γερμανία και το μετάνιωσα, τώρα έχω το indruder 250cc

      2
  • Μάκης

    NSR 250R '88. Το είχα αγοράσει το '91 σε πραγματικά άψογη κατάσταση, εισαγωγή από ιαπωνία με 700km στο κοντέρ. Πραγματικά του κουτιού. Ακόμα το μετανιώνω...

      11
  • Σπύρος Μεριανος

    Το FZR 250R του 91,φοβερο τετρακυλινδρο μοτέρ με κόφτη στις 18.500σαλ,ηχος από φόρμουλα.... Άπαιχτα φρένα, πλαίσιο, κράτημα... και μια εμφάνιση που ξεσηκωνε.... Φτιαγμένο για πίστα κι όχι για τους Ελληνικούς δρόμους, αυτός ήταν κι ο βασικός λόγος που το αποχωρίστηκα.

      1
  • ΓιαννηςΜ

    Kawasaki kmx 200,30 ίπποι,100 κιλά.....πολύ καλά φρένα,καλό κράτημα στην άσφαλτο πήγαινε απλά παντού στο χώμα.....που να φανταζομουνα ότι 30 χρόνια μετά στην ίδια κατηγορία θα υπήρχαν μηχανάκια με 25 ίππους και 150 κιλά βάρος.

      10