Μοτοσικλέτα, μια φλόγα που αργοσβήνει

Μοτοσικλέτα, μια φλόγα που αργοσβήνει

Η νομοθεσία που διέπει την κυκλοφορία και κατοχή μιας μοτοσικλέτας αποτελεί τροχοπέδη στην είσοδο νέων αναβατών στο μαγικό χώρο του δικύκλου. Και όμως η πολιτεία κάνει ότι μπορεί ώστε να μην αλλάξει τίποτα!

Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι αποτελεί μέρος κάποιου άλυτου γρίφου, ο τρόπος με τον οποίο μεταχειρίζεται η πολιτεία την μοτοσικλέτα. Τα παραδείγματα είναι πολλά και μια απλή παρατήρηση στην νομοθεσία που τη διέπει, συγκριτικά πάντα με άλλα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς,  δείχνει ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, με τη συμπλήρωση του 18ου έτους,  μπορείς πλέον να δώσεις εξετάσεις για την απόκτηση άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας. Ένα θέμα που έχουμε τονίσει είναι, ότι ενώ στο αυτοκίνητο δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός σε κυβισμό και ιπποδύναμη, στη μοτοσικλέτα σύμφωνα με τις διατάξεις , σου επιτρέπεται να οδηγείς μέχρι 125 κυβικά εκατοστά. Θα πει κανείς ότι όλα γίνονται με γνώμονα την ασφάλεια και εν μέρει έχει δίκιο, όμως με ποια ακριβώς διαδικασία υπολογίζεται το επίπεδο επικινδυνότητας ανάμεσα σε μοτοσικλέτα και αυτοκίνητο;

Ένας 18-χρονος μπορεί δυνητικά να αγοράσει αυτοκίνητο από την επομένη κιόλας μέρα ακόμα και αν έχει 300 ίππους, ενώ θα πρέπει να αρκεστεί σε ένα 125άρι μηχανάκι αν επιλέξει να αγοράσει μοτοσικλέτα. Μήπως όταν βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο θεωρείσαι πιο ώριμος, την ώρα που στην μοτοσικλέτα είσαι λιγότερος σκεπτόμενος και περισσότερο επικίνδυνος;

Ας το προχωρήσουμε όμως λίγο παρακάτω. Όπως λέει ο θυμόσοφος λαός, είναι να μην γίνει η αρχή. Αφορμή για το συγκεκριμένο σχόλιο είναι τα ηλεκτρικά πατίνια τα οποία ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια το τελευταίο διάστημα, σε πλατείες, δρόμους, μέχρι και σε κεντρικές λεωφόρους, είτε από εταιρίες που τα ενοικιάζουν έναντι αντιτίμου σε όσους θέλουν να διευκολυνθούν, είτε από ιδιώτες για ιδία χρήση που θέλουν να αποτάξουν από πάνω τους τον βραχνά τους κόστους των καυσίμων.
 
Όχι  φυσικά δεν έχουμε κάτι προσωπικό με τα συμπαθέστατα αυτά μεταφορικά μέσα απλά η απουσία νομοθετικού πλαισίου τα καθιστά άκρως επικίνδυνα. Όμως και σε αυτή την περίπτωση  η πολιτεία αδιαφορεί κάνοντας τα στραβά μάτια. Μπορεί δηλαδή οποιοσδήποτε θελήσει, χωρίς καν να έχει πρότερη εμπειρία όχι μόνο σε μοτοσικλέτα ή πατίνι αλλά ίσως και σε ποδήλατο, να βρεθεί να οδηγεί, ελλείψει ποδηλατόδρομων, ανάμεσα σε μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα στο δρόμο. Η τελική του ταχύτητα είναι 25 χλμ./ώρα, ενώ τα πιο δυνατά μπορούν να φτάσουν μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Και δεν απαιτείται δίπλωμα οδήγησης. Υπενθυμίζουμε ότι για 50άρι μηχανάκι θα χρειαστεί κάποιος άδεια από την τροχαία. Όλα αυτά, την ώρα που στην Ευρώπη υπάρχουν χώρες που σου επιτρέπουν να οδηγείς μοτοσικλέτα 125 κυβικών, αρκεί να έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου.

Έτσι, ο αριθμός των μοτοσικλετιστών συρρικνώνεται χρόνο με το χρόνο, και ο ηλικιακός μέσος όρος των αναβατών γερνάει. Το νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να βελτιωθεί ώστε να δοθούν κίνητρα σε νέους αναβάτες και να σταματήσει ο κόσμος να απομακρύνεται από το χώρο της μοτοσικλέτας.
 
Εσείς τι λέτε; Τι φταίει και τι πρέπει να αλλάξει; Γιατί δεν μπαίνουν οι νέοι στο χώρο της μοτοσικλέτας;
 
 
 

  • θανασης

    Το προβλημα δεν εστιαζεται μονο στην πολιτεια, αλλα και στο γεγονος οτι οποιος ειναι κατοχος μοτοσυκλετας λογω αγαπης για τα δικυκλα αυτοματα γνωριζει οτι ειναι και ενα μεγαλο ΚΟΡΟΙΔΟ! Ο φιλος Δημητρης στο σχολιο του τα λεει πολυ σωστα. Το κοστος αγορας απαραδεκτο, το after sales απαραδεκτο, κοστος συντηρησης απαραδεκτο. Ενα μετριο μεσου κυβισμου δικυκλο με κοστος απο 7500 χιλ. και πανω και μεχρι πολυ πανω , περνεις αμαξι στην μικρη κατηγορια κουτα. Συντηρηση: 2 ελαστικα στο δικο μου μοτο με μαξιμουμ 15000km 225ΕΥΡΩ, στο αμαξι μου 4 ελαστικα μινιμουμ 45000km σε διασταση 225/45/17 330ευρω. ιμαντας κινησης και μπιλιες βαριατορ καθε 18000km 197ευρω χωρις εργασια! στο αμαξι ιμανατας εκεντροφορου, τεντοτηρας,τρομπα νερου , εργασια 290ευρω καθε 5 χρονια η 90000km. Τακακια μπρος πισω στο μηχανακι με οριο μετα βιας 15000km ιδιο κοστος με το αμαξι με την διαφορα οτι στο αμαξι αλαγη τακακια 50000km plus.και ποσα αλλα ακομα να αναφερω. Για να γινω πιο σαφης και χωρις πολλα λογια. Εχω ενα ταιβανεζικο μεσαιου κυβισμου σκουτερ και ενα γερμανικο πετρελαιο αυτοκινητο 2016 και τα δυο καινουργια. Μαντεψτε ποιο απο τα δυο εχει μικροτερο κοστος χρησης;Με κοστος καυσιμων και για τα δυο,ξεχωριστα για τα χιλιομετρα που εχει διανυσει το καθενα , service,αναλλωσιμα,κλπ και χωρις ζημια ,το κοστος για το σκουτερ με τα προβλεπομενα (service αναλλωσιμα) βρισκεται κατα 787ευρω παραπανω απο το αυτοκινητο,με 39000km λιγοτερα απο αυτο. Θελω να πω οτι περαν των ευθυνων της πολιτειας για την καμψη της αγορας των δικυκλων,να μιλησεται αν και σας ειναι δυσκολο για ευνοητους λογους και για την αλητεια των εισαγωγεων.

      5
  • Παντελής

    Κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στα 17-18 μπορείς μεν να ψηφίζεις αλλά να μην μπορείς να οδηγείς μοτοσυκλέτα. Ξεσηκώθηκαν οι ιδιοκτήτες σχολών οδηγών με τα 125αρια. Χάνουν πελατεία μεν αλλά και με το δίκιο τους αναφέρονται στους κινδύνους ενός αναβάτη χωρίς την κατάλληλη εκπαίδευση. Κι εδώ εμφανίζομαι εγώ ως δικηγόρος του διαβόλου. Γιατί ο ΚΟΚ να μη γίνει έστω και προαιρετικό μάθημα στα λύκεια της χώρας, με τη δυνατότητα στους μαθητές να κατοχυρώνουν μετά από εξετάσεις τουλάχιστον τη θεωρητική εκπαίδευση από τη στιγμή που η υποδομές πλέον υποστηρίζουν μια τέτοια διαδικασία. Οι πρακτική και οι εξετάσεις μπορούν να γίνουν σε δεύτερο χρόνο από τους εκπαιδευτές των σχολών οδηγών. Τουλάχιστον σε ένα οργανωμένο σύστημα θεωρητικής εκπαίδευσης θα έχουν όλη την πολυτέλεια του χρόνου αλλά και την ακαδημαϊκή εμπειρία να κατασταλάξουν στο είδος του οχήματος που θα εξυπηρετεί όχι μόνο τις ανάγκες αλλά και την οδηγική τους ευχαρίστηση. Κι όλα αυτά με γνώμονα την ασφάλεια. Όλων μας.

      2
  • Κώστας

    Νομίζω ότι οι λόγοι δεν είναι μόνο οικονομικοί.Υπαρχει κατά αρχήν μια σαφής προτίμηση στα σκούτερ σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες.Υπαρχουν μοτοσυκλέτες των 3-6 χιλιάδων ευρώ στα μικρά κυβικά οι 99% όμως προτιμούν σκούτερ και αυτό εμένα μου δείχνει μια αλλαγή πορείας μόνιμη πια. Κάποιος μπορεί να πει ότι αν είχε οικονομική άνεση θα είχε και μοτοσυκλέτα και σκούτερ αλλά το να βγάζεις τη μοτοσικλέτα μια Κυριακή ή για διακοπές το καλοκαίρι σαν τους Γερμανούς εμένα μου κάνεις για χομπίστας όχι για μηχανοβιος.

      1
  • Δημητρης

    Εχω ενα tracer 700 (2019), το πηρα καινουριο. Πρωτη αλλαγη λαδια-φιλτρο, (1000 χλμ) κοστος 98 ευρω, σε μαγαζι "Μοριακης Νανοτεχνολογιας" Υamaha, (με εκπτωση 40% ως νεος πελατης.) Μας δουλευετε? Ρωτατε σοβαρα, γιατι παει κατα διαολου η αγορα μηχανης? Γιατι 2 ροδες, σκελετος και ενα μοτερ κοστιζει οσο ενα αυτοκινητο με σαλονι, κλιματισμο και 100 ηλεκτρονικα βοηθηματα. Ενα ζευγαρι λαστιχα κοστιζει 300 ευρω, οταν στο αυτοκινητο δινω 240 για μια τετραδα. Γραναζο-αλυσιδια,με εργασια, 200 ευρω. Μπουζι-φιλτρο αερα (καθε 20.000) αλλα 180 ευρω. 230 ευρα ζητησαν για βαλβιδες, που ειτε δε θα τις ρυθμισουν καθολου (επειδη η μηχανη ειναι καινουρια..), η θα τις ρυθμισουν τοσο ανοικτες, ωστε σε 15.000 χλμ να βαρανε παλι... αντι για 40.000 χλμ που υποτιθεται πρεπει να κρατησουν.. Θελετε και αλλα? Γινεσαι, εσυ και η μονακριβη μοτοσυκλετα σου, ΕΡΜΑΙΟ του καθε Βλακα και καθυστερημενης, που νομιζουν οτι πισω απο το τιμονι ειναι το..σαλονι τους, και βαφονται, μιλανε στα κινητα, οδηγανε αποχαυνωμενοι, χασκογελανε με σαχλες, τιγκα μουσικες, ψιλομεθυσμενοι, παραβιαζουν Ο,ΤΙ Οσιο και Ιερο υπαρχει στον ΚΟΚ (Οπως και οι "Δικοι" μας Πιθηκοι μοτοσυκλετιστες). Ειλικρινα, δεν υπαρχει ΟΥΤΕ 1 Λογος, να αγορασει καποιος μηχανη, εαν θεωρει τον εαυτο του σοβαρο ανθρωπο. Αν δεν εμενα στην Αθηνα, δε θα ειχα ουτε κατα διανοια μηχανη.. Αλλα, η τρελη κινηση εδω , σε κανει να θες ψυχοφαρμακα.. Και δεν εχω μιλησει ακομη για κρανη, μπουφαν, γαντια, σπρει αλυσιδας, μπαγκαζιερες κτλ κτλ κοστολογια... Ναι.... Η φορολογια και η Νομοθεσια φταιει, που δεν αγοραζει κανεις μηχανη.. Οχι οτι τα παπια εφτασαν τα 3500 ευρω .. Παρτε μηχανες εσεις...

      42
  • Nik

    Επειγόντως να επιτραπούν τα 125 με δίπλωμα αυτοκινήτου. Πρώτον γιατί ισχύει σε όλη την ΕΕ. Δεύτερον διότι πρέπει ο κόσμος να αποφεύγει τα λεωφορεία και το μετρο λόγω του κινδύνου μετάδοσης ιών. Τρίτο διότι όλοι ξέρουμε ότι όταν ξέρεις ποδήλατο οδηγας άνετα παπί χωρίς κανένα μάθημα. Όλοι το κάναμε πιτσιρικάδες. Τέταρτο διότι ενώ υπάρχει το πρόβλημα του κορωνοιου και να θέλεις να βγάλεις δίπλωμα μηχανής για να γλιτώσεις τον συνωστισμό στα ΜΜΜ δεν μπορείς. Δεν γίνονται εξετάσεις και μαθήματα. Πόσο στοκοι είναι επιτέλους στα υπουργεία;

      6
  • Γιαννης

    Το πρόβλημα αρχίζει από το euro5 και τις ίδιες τις αντιπροσωπιες. Οι τιμές συνέχεια ανεβαίνουν και δεν είναι μόνο στις μηχανές. Είναι δυνατον να πουλάνε παπια 2500 μέχρι 4000?

      11
  • Kostas

    Είχε ακουστεί ότι θα μπορούν οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτων να μπορούν να οδηγούν μέχρι 125 cc. Τι έγινε; Προχώρησε τίποτα; Πάντως, η αλήθεια είναι ότι στα αυτοκίνητα έπρεπε όντως να γίνει διαχωρισμός σε ισχύς όπως στις μοτοσυκλέτες. Όσο να'ναι για να οδηγήσεις αυτοκίνητο 250 ίππων, θέλει μεγάλη οδηγική εμπειρία. Ευτυχώς, που οι τιμές τέτοιων αυτοκινήτων είναι απαγορευτικές για τους επιτήδειους, γιατί θα βλέπαμε και πολλούς επικήδειους μαζί με κολώνες της ΔΕΗ αντί για στεφάνια. Σε πολλούς έφυγε η μαγκιά με τέτοια αυτοκίνητα. Όσοι έχετε οδηγήσει τέτοια αυτοκίνητα έστω σε πίστες ή test drive, διαπιστώσατε ήδη ότι δεν έχουν καμία σχέση με τους συμβατικούς τετραροδους κουβάδες. 1) Να δίνεται η δυνατότητα οδήγησης μοτοσυκλέτας μέχρι 125 cc με δίπλωμα αυτοκινήτου, έστω μόνο αυτόματο αφού περάσουν 10 χρόνια με το δίπλωμα αυτοκινήτου (είναι και πιο ώριμοι και μεγαλύτερο target group) 2) Δυνατότητα άδειας οδήγησης αυτόματης μοτοσυκλέτας μέχρι 250 cc αφού ειναι ήδη κάτοχος διπλώματος της 1 περίπτωσης και αφού έχουν περάσει 15 χρόνια ως κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου. Νομίζω πως αυτά τα 2 είναι αρκετά γιατί καλύπτουν ένα ευρύ αγοραστικό κοινό που συνδυάζει ωριμότητα και αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων από τα αυτοκίνητα. Τονίζω τα αυτόματα γιατι με το μηχανικό κιβώτιο θέλει εξάσκηση και αρα μαθήματα. Αλλά θα το αφήσουν τα "σκυλιά" έμποροι αυτοκινήτων;

      5
  • Angelos

    αφου τα νεα παιδια ειναι παθιασμενα με τους η/υ , και τα σοσιαλ μιντια , σιγα μην εχουν ορεξη για μοτο ........

      5
  • Ηλίας ΓΑΙΤΑΝΑΡΗΣ

    Δεν νομίζω ότι φταίει ο νόμος είναι το λιγότερο το πρώτο πράγμα που φταίει είναι ότι δεν υπάρχει παιδεία στον Έλληνα οδηγό ρισκάρεις κάθε μέρα την ζωή σου για μια βόλτα η για να πας στην δουλειά σου και δεύτερον για να πάρεις μια σοβαρή μηχανή θέλει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη άσε τον εξοπλισμό που ακόμη έχουμε φόρο πολυτελείας στο κράνος!( Αν και είπαν θα το μειώσουν ). Τώρα άμα βάλουμε και τους δρόμους που είναι χάλια μέσα στην εξίσωση απορώ και εγώ ακόμη γιατί καβαλάω ακόμη ...

      7
  • Γιάννης

    Οταν η μεση τιμη μιας μεσαιας μοτοσυκλετας φτανει την τιμη ενος μικρου αυτοκινητου και οταν ο μεσος μισθος ενος νεου παιδιου ειναι Βουλγαριας, πιστευω οτι η δεν θα αγορασει τιποτα (το πιο πιθανο) η θα προτιμησει το αυτοκινητο.

      15
  • Greg

    Πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η απόκτηση διπλώματος δίκυκλου οχήματος απ όλους τους ενδιαφερόμενους νέους οδηγούς μόνο και μόνο για να μάθουν όλοι οδηγική ταπεινότητα. ...κι άμα του αρέσει ας πάρει και μια μότο

      2
  • Καπελλας Ιωάννης

    Αν δεν τολμω να ανεβω σε δυο τροχους γιατι φοβάμαι,αυτοματος κρινω με εμπαθεια αυτους που το κανουν.Επισης οι γωνεις που ήδη οδηγούν μοτοσικλετα με γνώμονα το κελυφος του αυγού που θελουν να εσωκλειουν αιωνια τα παιδια τους το αποκλειουν και το αποτρεπουν.

      1
  • Νίκος Γεωργίου

    Κλασσικό στερεότυπο. Αυτή η τόσο όμορφη αίσθηση ελευθερίας που δίνει η μοτοσυκλέτα δεν αρέσει στο κατεστημένο. Ο μοτοσικλετιστής δεν "κοπαδιάζεται" το ίδιο εύκολα όπως ο οδηγός αυτοκινήτου. Είναι ρε φίλε πιο ανεξάρτητο πνεύμα κι αυτό ή εξουσία δεν το θέλει. Και μπόλικη ζήλεια φυσικά. Ξέρεις τι είναι να χρωστάς και της μιχαλούς για το πανάκριβο γυαλιστερό κονσερβοκούτι σου των όσων θέλεις μουλαριών, και ενώ είσαι με τα νεύρα τσατάλια και περιμένεις σε ατέλειωτη ουρά να περνάν οι μοτοσυκλέτες από δίπλα σου με τους αναβάτες τους χαλαρούς και ωραίους. Καταπράσινος γίνεσαι, για όλα σου φταίνε οι μοτοσυκλέτες. Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι με μικρότερη συμμετοχή. Ας μην σας κουράσω όμως αλλο. Ευχαριστώ και γειά

      26
  • Κ

    Τί νά πω; Όλοι έχουν δίκιο, αλλά τό παράξενο είναι ότι ξαφνικά τα τελευταία χρόνια άρχισαν νά υπάρχουν καί οι ανάλογες μοτό σέ θέμα κυβισμού πού νά συνηγορούν με τό πλαίσιο τής νομοθεσίας. Μπορεί νά είναι τυχαίο, αλλά τό κομμάτι τού κυβισμού έχει γίνει ότι θέλεις. Σε λίγο καιρό ανά 50 κυβικά θά βγάζουν και μια τροποποίηση ενός γνωστού τύπου μηχανής. Τά παράδειγματα είναι αρκετά. Αυτό με βάζει σέ σκέψεις για τα πια συμφέροντα μπορεί νά καλύπτουν αρκετές αλλαγές στη νομοθεσία.

     
  • Panos

    Το πρόβλημα δεν είναι η νομοθεσία αλλά η βαριά φορολογία και η πολιτική των εταιριών που έχουν φτάσει να είναι οι μοτοσυκλετες πανάκριβες τόσο στην αγορά όσο και στην συντήρηση τους.. Μια απλή αναζήτηση στους καταλόγους ανταλλακτικών και αξεσουάρ των αντιπροσωπείων θα κανει και τον πιο καλόπροαιρετο να φρίξει. Όταν ένα απλό αυτοκόλλητο έχει 20 ευρω δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Μοιραία λοιπόν οι νέοι αλλά και οι μεγαλυτεροι με μικρότερο εισόδημα να στραφούν στα πιο οικονομικα και πρακτικά σκούτερ η παπια. Μην ψάχνουμε για δράκους στο παραμυθι. Ας είμαστε ρεαλιστες

      32
  • Tasos

    Κατ αρχην ειναι εγκληματικη αμελεια το να επιτρεπονται τα ηλεκτρικα σκουτερ να κυκλοφορουν στους δρομους, βεβαια ισως θα επρεπε να απαγορευονται και τα ποδηλατα. Τα 50cc, που εγραψε καποιος πιο πανω, που σαφως δεν ειναι αρκετα ταχυτερα απο τα πατινια, βγαζουν πλεον διπλωμα μεσω σχολων οπως και οι μοτοσυκλετες και φυσικα με το " αναλογο " αντιτιμο. Σαφως και υα επρεπε να μπορουν να βγαλουν διπλωμα οι νεοι απο τα 18 για οτι μοτοσυκλετα θελουν, καθοσον τωρα γινονται περισσοτεροι οι παρανομοι. Οι μεταχειρισμενες καλες μοτοσυκλετες πωλουνται πλεον πολυ φθηνα. Οπως προανεφερε ενας νεαρος πιο πανω. Πολλοι ειναι αυτοι που εχουν 2 μοτοσυκλετες, τη "νομιμη" για το διπλωμα που κατεχουν και την "παρανομη" μεγαλυτερη. Το θεμα ασφαλειας ειναι στο μυαλο του καθενος και οχι στην κρατικη παιδεια. Συμφωνω σαφως στην χρηση προστατευτικων μεσων, που θα επρεπε να διατιθενται σε χαμηλοτερες τιμες, ομως δεν ειναι αυτα που θα μας σωσουν παντα. Μου φαινεται εισπρακτικο το μετρο και οχι θεμα ασφαλειας, μακαρι να κανω καθος. Ειμαι 48 ετων, οδηγω με διπλωμα αυτοκινητο και μηχανη απο τα 19 μου. Παντα ειχα και τα δυο και μηχανες σε μεγαλα κυβικα. Τελος να πω οτι η ικανοτητα οδηγησης της μοτοσυκλετας δεν αποκτιεται με την αποκτιση διπλωματος, ουτε βεβαια και του αυτοκινητου.

      8
  • Σπυρος

    Ας ξεκινησουμε με το συμφωνω. Εδω ξεκιναμε... ειμαι 20 χρονων σπουδαζω 80 χλμ. Μακρια απο τον τοπο κατοικιας μου, βγαζω α2 διπλωμα σε λιγο καιρο και εχω μια ZX9R το οτι καποιοι λετε πως οι μηχανες ειναι ακριβες ε λοιπον δεν ειναι με 2-3 χιλιαρικα παιρνεις μηχαναρες ασχετο αυτο αλλα το αναφερω το θεμα ειναι οτι εγω ας πουμε πρεπει να περιμενω μεχρι τα 22 για να παρω την μηχανη επιτελους. Το προβλημα ποιο ειναι εγω τωρα λεφτα για δευτερη μηχανη δεν εχω για να συμβαδιζει με το α2 και δεν σκοπευω να πουλησω zx9r δεν μου παει η καρδια να κανω κατι τετοιο αφου υπηρχε και υπαρχει γιατι να μην με αφηνουν ας πουμε να την παρω με υψηλοτερα προστιμα τουλαχιστον γιατι πρεπει να περιμενω στα 22 ενω εγω τωρα την εχω αναγκη, γιατι καποιος που ειναι 24 ειναι και καλα πιο ωριμος απο εμενα και μπορει να δωσει κατευθειαν για απεριορστο χωρις να χρειαζεται να εχει εμπειρια στο παρελθον; Το βρισκω παρα πολυ αδικο γιατι τα 20 να μην ειναι αρκετα συνεχεια βλεπω για παιδια που πιανει η αστυνομια με μηχανη χωρις διπλωμα μα οταν δεν τους αφηνεις και δεν τους βοηθας λιγο τι θα κανουν αν το εχουν αναγκη. Εδω δεν ειναι Γερμανια,Αγγλια που εκει υπαρχει εξτρα χρημα και ειναι πιο ευκολο να αγορασεις μια μηχανη που να συμβαδιζει με το διπλωμα σου δεν εχω θεμα για 250cc κανω μαθημα με honda bros(restricted μονο για σχολες οδηγων αλλο και αυτο) και μου ειναι υπεροχη πολυ καλη μηχανη αλλα δεν μπορω να πουλησω zx9r δεν δεν δεν... προτιμω να περιμενω και ας την εχω αναγκη. Επισης πηγα σε μηχανικο να δω αν μπορει να κλειδωσει ιπποδυναμη για ZX9R 1999 c2 μου λεει ανετα και οτι το εχει κανει στο παρελθον αλλα με ενημερωνει πως ισως δεν γινεται γιατι εχει αλλαξει η νομοθεσια και καλυτερα να ρωτησω εγω χαρηκα λιγο γιατι αφου μπορει να το κανει ο μηχανικος το 99% της δουλειας εγινε λεω εγω... ποσο λαθος εκανα, πηγα συγκοινωνιων ρωτησα και μεσα στην ειρωνεια με κοροιδευε κανονικα γιατι λεει πως εγω μπορει να το βγαλω και θα κανω μαλακιες και αλλες βλακειες... και τωρα η μηχανη στο γκαραζ... Γιατι ας πουμε αν παρω το α2 διπλωμα να μπορω αμεσως να δωσω για Α η μετα απο 6 μηνες η 1 χρονο ο νομος δεν λεει μολις παρεις το α2 πρεπει να εχεις μηχανη για να εχεις εμπειρια δλδ εγω παιρνω α2 διπλωμα και χωρις να ακουμπησω ξανα αλλη μηχανη μπορω παλι στα 22 να δωσω για Α μπορει καποιος να τους το πει αυτο; Συγγνωμη για ολα αυτα δεν θα μπω στον κοπο να ελεγξω τυχον λαθη ειναι ενα θεμα που εχω ξανα αναπτυξει στο παρελθον και δουλεια δεν γινεται αδικα χανουμε χρονο... Καλη συνεχεια

      3
  • sotos

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΠΙΔΗ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΕΛΗ ΕΛΕΙΨΗ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 60 ΧΡΟΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ sms ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ.... ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ...ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ Η ΝΕΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΡΙΝ ΠΑΡΟΥΝ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΤΩ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΟΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ....

      10
  • Γιωργος

    Οι νεοι δεν μπαινουν στονχωρο της μοτοσυκλετας,γιατι ειναι πανακριβες.Εναι γεγονος οτι η σχεση τιμης και οδηγικης πρακτικης, τα τελευταια ιδιως χρονια στη χωρα μας,που οι μισθοι εχουν εξαχνωθει,ειναι αρνητικη.Απο την αλλη, η πρακτικη των εταιρειων,που θελουν μια μεσαιου κυβισμου μηχανη τοσο στην αγορα της οσο και στην συντηρηση της,να κοστιζει οσο ενα μικρο συτοκινητο,οδηγσε και εμας τους μεσηλικες να πουλησουμε τις δικες μας για ενα scooter....Ερχεται η Κινα βεβαια,αλλα θα παρει χρονια για να πεισει....

      51
  • GREGORY

    Σχετικα με τους λογους απομακρυνσης των νεων απο την μοτοσυκλετα , θελω να επισημανω οτι το γεγονος οτι ο εξοπλισμος ασφαλειας των αναβατων ( κρανη ) θα επρεπε να ηταν τουλαχιστον με φοροαπαλλαγη ουτως ωστε η αποκτηση τους να ηταν με πιο ελκυστικες τιμες Το ιδιο ισχυει και με τον ρουχισμο και με ολα τα υπολοιπα αξεσουαρ που πλαισιωνουν την μοτοσυκλετα επισης πολλα χρονια η μοτοσυκλετα αντιμετωπιζεται με προκαταληψη στην χωρα μας και αυτο εχει ως συνεπεια την απομακρυνση των αγοραστων γενικοτερα Τελος θεωρω οτι θα επρεπε και για την αγορα μοτοσυκλετας βνα ισχυει ο θεσμος του leasing

      45
  • Κωστης

    Δεν φταιει ούτε η νομοθεσία, ούτε τα πατινια φυσικα!! Είναι μια φυσική εξέλιξη των ειδών! Μέχρι 500 κυβικά σκούτερ, μετά μοτοσυκλέτα. Είναι καθαρό θέμα πρακτικότητας / value for money.. Ποιός όμως θέλει (και μπορεί) τα >500 κ.εκ? Πολύ λιγοι...

      19