Σχέδια και συζητήσεις για την επέκταση του MotoGP σε περισσότερους αγώνες από ποτέ...

MotoGP: Σκέψεις για 22 αγώνες και αντιδράσεις

Περισσότερους αγώνες και από την Formula 1 θέλει η Dorna για το MotoGP, σε ένα σενάριο που ήδη έχει ξεσηκώσει πολλές αντιδράσεις. Δείτε περισσότερα.

Το MotoGP διανύει μία από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας του, μιας και ο ανταγωνισμός είναι σε υψηλό αλλά και ισορροπημένο επίπεδο και κατ επέκτασιν, το θέαμα παραμένει στην κορυφή. Αυτό σημαίνει ότι τα κέρδη, από όλες τις πλευρές, της διοργάνωσης αυξάνονται και η Dorna δεν έχει κρύψει σχέδιά της, για επιθετική επέκταση του πρωταθλήματος σε περισσότερες πίστες ανά τον κόσμο.

Σύμφωνα με άρθρα του ξένου τύπου, η τελευταία εξέλιξη της υπόθεσης είναι η εξασφάλιση 22 αγώνων ανά σεζόν, μια κίνηση που θα κάνει το πρωτάθλημα MotoGP μεγαλύτερο και από αυτό της Formula 1. Για παράδειγμα, ήδη η Dorna έχει εξασφαλίσει αγώνα στην Ινδονησία, ο οποίος μάλιστα θα γίνεται σε τμήματα δημόσιου δρόμου, ενώ πίστες όπως το Spa και το Kymi Ring της Φινλανδίας είναι υποψήφιες για εισαγωγή.

Προφανώς όταν το πρόγραμμα του πρωταθλήματος «πήζει» τόσο πολύ, οι αντιδράσεις από τις ομάδες και τους αναβάτες είναι αναμενόμενες και λογικές, θα λέγαμε εμείς. Στην προοπτική ανάπτυξης του πρωταθλήματος στους 20 αγώνες, ήδη οι περισσότεροι αναβάτες αντέδρασαν αρνητικά, τονίζοντας ότι ακόμη και οι 19 αγώνες είναι πάρα πολλοί. Στα σενάρια για 22 αγώνες, τα σχόλια είναι φυσικά ίδια, καθώς οι αναβάτες θα έχουν ακόμη λιγότερο χρόνο ανάπαυσης ανάμεσα στους αγώνες.

Και, προτού προλάβετε να σχολιάσετε «σιγά, τι κάνουν, τρέχουν μια φορά στις 2 εβδομάδες και χρυσοπληρώνονται», να σας θυμίσουμε ότι ένας αναβάτης MotoGP έχει ένα εξωφρενικά απαιτητικό πρόγραμμα, με προπονήσεις, γυμναστήριο, παρουσίες σε εκδηλώσεις εταιρειών και χορηγών αλλά και υποχρέωση συμμετοχής στα test προ της σεζόν…

Εν μέσω των συζητήσεων για τις εξελίξεις αυτές, οι ειδικοί των paddocks επισημαίνουν άλλο ένα πρόβλημα που θα φέρει η επέκταση του ημερολογίου. Αφορά τις μικρότερες και τις ιδιωτικές ομάδες των Moto2 και Moto3, που αντιμετωπίζουν ήδη ένα τεράστιο κόστος μεταφορικών για όλο τον κόσμο. Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη και είμαστε σε αναμονή για περαιτέρω εξελίξεις…