Υπάρχει πιστεύετε, κάτι που λείπει από τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες και θα θέλατε να το δείτε;

Υπάρχει πιστεύετε, κάτι που λείπει από τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες και θα θέλατε να το δείτε;

Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;

Αν θα μπορούσατε να βρείτε κάτι που λείπει από τις μοτοσυκλέτες του σήμερα, τι θα ήταν αυτό; Είναι τα σύγχρονα μοντέλα όσο ολοκληρωμένα πρέπει;

Κατά κοινή ομολογία, ζούμε στην –μέχρι τώρα- αποκορύφωση της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας. Τα αγαπημένα μας δίκυκλα έχουν περισσότερη τεχνολογία από ποτέ, μεγάλη ποικιλία κατηγοριών και σχεδόν κάθε αναβάτης θα βρει αυτό που θέλει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όμως, οι άνθρωποι σαν είδος έχουμε μια τάση να είμαστε και ολίγον… αχάριστοι ή για να είμαστε και πιο ευγενικοί, αιώνια απαιτητικοί και τελειομανείς. Ακόμη και σήμερα λοιπόν, πολλοί αναβάτες νιώθουν ότι ίσως κάτι λείπει από τις μοτοσυκλέτες. Τι όμως είναι αυτό; Είναι ένα πράγμα ή περισσότερα;

Κάποιοι επιζητούν ακόμη τον «ρομαντισμό»

Μια από τις έννοιες που πολλοί αναβάτες –κυρίως παλαιότεροι- νιώθουν ότι λείπει από τα σύγχρονα μοντέλα είναι η «προσωπικότητα» και ο χαρακτήρας. Για τους αναβάτες αυτούς τα σύγχρονα μοντέλα είναι «ψυχρά», απρόσωπα και φέρουν έντονα τα στοιχεία των οχημάτων μαζικής παραγωγής –δηλαδή, την τελική εξομάλυνση προς κάτι ευρέως αρεστό. Κάτι αναμφίβολα αντιφατικό, αν σκεφτεί κανείς το πόσες διαφορετικές μοτοσυκλέτες υπάρχουν πλέον, μέσα από αυτή την ποικιλία κατηγοριών και την προσφορά από τους κατασκευαστές! Μεγάλο ρόλο στην τάση αυτή, παίζουν φυσικά και τα διαφορετικά δεδομένα του μοτοσυκλετισμού, στα προηγούμενα χρόνια ή και δεκαετίες, δεδομένα στα οποία πολλοί από τους αναβάτες για τους οποίους μιλάμε «εκπαιδεύτηκαν» πάνω τους. Είναι δόκιμο όμως, να ισχυριστεί κανείς ότι οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες δεν επιδεικνύουν «χαρακτήρα», ή είναι μια υπερβολή;   

Ποιοτικά… πως τα πάμε;

Μια μεγάλη μερίδα αναβατών μοτοσυκλέτας σήμερα, κατηγορεί τις εταιρείες ότι έχουν ρίξει το επίπεδο ποιότητας κατασκευής, σε επίπεδα μη αποδεκτά. Είναι η περίφημη ατάκα «δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά», που τριγυρνά από συζήτηση σε συζήτηση και δεν τελειώνει ποτέ. Και πάλι, οι αναβάτες που επιμένουν σε αυτό το επιχείρημα είναι τις περισσότερες φορές «παλαιάς κοπής». Ωστόσο, τα δεδομένα έχουν αλλάξει κατά πολύ και θα ήταν οπισθοδρομικό, να υποστηρίζαμε ακόμη ότι οι σημερινές μοτοσυκλέτες έχουν χειρότερη ποιότητα από αυτές του παρελθόντος. Αυτό όμως το στοιχείο απασχολεί έντονα τους αναβάτες… τι πιστεύουν άραγε οι ίδιοι ότι παίζει ρόλο;

Λείπει κάτι που θα φέρει περισσότερους στην μοτοσυκλέτα;

Οι αναβάτες συνηθίζουμε να λέμε ότι θα θέλαμε να δούμε εξάπλωση της μοτοσυκλέτας. Θα θέλαμε λέει, να έρθουν περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτων αλλά και υποψήφιοι οδηγοί, προς τα δίτροχα. Τι είναι λοιπόν, κάτι που μπορεί να λείπει από την μοτοσυκλέτα και θα άνοιγε την πόρτα σε μια πιο ευρεία αποδοχή από τον κόσμο;

Μήπως μας λείπει η αίσθηση του «σπέσιαλ»;

Το ακριβώς προηγούμενο επιχείρημα μπορεί εύκολα να αναιρεθεί, σύμφωνα με κάποιους αναβάτες. Οι σημερινές μοτοσυκλέτες είναι, σε γενικές γραμμές, περισσότερο προσβάσιμες από αυτές του παρελθόντος. Ο λόγος, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, η μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια και η προσεκτική σχεδίαση των μοντέλων, ώστε να είναι πιο εύκολα οδηγήσιμες από όλους. Για πολλούς αναβάτες όμως, έτσι χάνεται η αίσθηση του «ξεχωριστού», ένας παράγοντας που ουσιαστικά… γέννησε τον μοτοσυκλετισμό! Για να το κάνουμε πιο σαφές, πολλοί αναβάτες πιστεύουν ότι η έννοια «οι μοτσυκλέτες είναι για όλους» καταστρέφει τον έντονο fun factor οδηγώντας τελικά, σε αδιάφορα μοντέλα. Αλήθεια ή… τραβηγμένο σενάριο;

Τι πρέπει να έρθει στο μέλλον;

Η μοτοσυκλέτα και η αυτοκίνηση γενικότερα, κινείται τάχιστα προς ένα μέλλον το οποίο διαφαίνεται –αν όχι ηλεκτροκίνητο- πολύ διαφορετικό. Το αγαπημένο μας όχημα φαίνεται λοιπόν ότι θα είναι μαζί μας για αρκετά χρόνια. Τι θα μπορούσε λοιπόν να λείπει από την κλασική συνταγή, που θα κάνει την μοτοσυκλέτα ακόμη καλύτερη από σήμερα κιόλας; Εδώ θέλουμε και την δική σας άποψη! 
 

  • Βασίλης

    Λείπει ένα DR-Z 400 με injection, 6άρη σασμάν και καλά φώτα. Χωρίς πολλά ηλεκτρονικά και με τιμή κάτω από 6000 €.

      7
  • Stelioskg

    Υπαρχουν δυο ειδοι ανθρωπων που καβαλανε μηχανες. Οι πρωτοι ειναι κυριως μεσα στην πολη,οποτε χρειαζοντε κατι οικονομικο. Οι δευτεροι ειναι αυτοι που θελουν κυριως συναισθημα,να την καβαλανε και να ξεχνανε τα προβληματα τους.οποτε δεν τους νοιαζει η οικονομια αλλα να τους βγαζει τα γουστα. Νομιζα οτι μερικες μηχανες σημερα βγαζουν γουστα,μεχρι που οδηγησα 1.000cc ,γυμνο,ευρωπαικο του 1985..τοτε τους καταλαβα αυτους που λενε οτι πια δεν βγαζουν γουστα οι μηχανες..

      5
  • Τασος

    Μια όπισθεν. Κάθε φορα που ξεπαρκάρουμε τη μηχανη νιώθουμε σαν τον Πύρρο Δήμα. Έστο μια ηλεκτρική υποβοήθηση.

      2
  • Γιώργος

    Λείπουν οι σωστοί αναβάτες, που οδηγούν σωστά μέσα στην πόλη και ξεσαλώνουν στις πίστες, αυτοί που αλλάζουν λάστιχα όταν παλαιώσουν , αυτοί που κάνουν μαθήματα οδήγησης μετά το δίπλωμα. Λείπουν αυτοί οι αναβάτες που δεν βάζουν φτιαγμένη εξάτμιση να μας παίρνουν τα αυτιά με τη δικαιολογία έτσι με ακούνε τα αυτοκίνητα. Λείπουν οι αναβάτες που δεν μπαίνουν ανάμεσα από δυο αυτοκίνητα όταν δεν χωράνε, αυτοί που δεν καίνε όλα τα κόκκινα και δεν πηγαίνουν αντίθετα σε όλα τα στενά. Οι μοτοσικλέτες είναι τέλειες

      10
  • Μαριος

    Τι λειπει? Αυτοματος χρονισμος βαλβιδων.. Ελεος. Ανοιγουνε μοτερ μετα απο 40.000χλμ η και λιγοτερο, για να βαλει χερι ο καθε Μπαμπης μηχανικος, ακομη και αν ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Η ακομη χειροτερα.. μας χρεωνουν ρυθμιση βαλβιδων, που ΠΟΤΕ δεν εγινε, ειδικα αν το μοτερ ειναι καινουριο. Επισης, οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν... Οι καταναλωσεις ειναι στο Θεο. Η μηχανη μου (75 αλογα - 195 κιλα γεματη - Tracer 700) καει οσο το αυτοκινητο μου (Toyota Yaris 86 αλογα, κατι λιγοτερο απο 1 τονο βαρος)..

      25
  • Γιαννης

    Λειπει η ομορφια της μουρης (ειναι σαν γερακια ) το ομορφο καντραν , η ανεση της σελας και η σωστη θεση συνεπιβατη καθως η προφυλαξη του αναβατη απο αερα , και τελος ειναι ολες ψηλες ωστε να ανφερονται μονο σε ενα μερος ανθρωπων(ρατσισμος).

      15
  • Theodorieus

    Η γνώμη μου είναι πρέπει να δοθεί έμφαση στην κατανάλωση , ειδικά στις μεγάλες μοτοσυκλέτες! δεν μπορείς να τις κάνεις συνέχεια του εαυτού σου δλδ συνεχή καθημερινή χρήση μία μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα και να έχουν τέτοιες καταναλώσεις

      15