Το πρωτότυπο που είδαμε στην έκθεση του Μιλάνο πριν λίγες ημέρες ήταν ο προάγγελος ενός μοντέλου παραγωγής που θα βάλει την KTM στην καυτή κατηγορία των μεσαίου κυβισμού adventure μοτοσυκλετών.
Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε το Μore Βikes δείχνουν μια μοτοσυκλέτα στα τελικά στάδια εξέλιξης, λίγο πριν μπει στην παραγωγή, η οποία μάλιστα δοκιμάζεται στο χώμα. Τα καλά νέα είναι ότι εμφανισιακά δεν διαφέρει πολύ από το μοντέλο που παρουσιάστηκε στην EICMA, αφού τα πλαστικά του φαίρινγκ και η μεγάλη ποδιά κάτω από τον κινητήρα παραμένουν. Διαφορετικό είναι το τελικό της εξάτμισης που βγαίνει ψηλά στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας. Το όμορφο τελικό της Αkrapovic, που φόραγε το πρωτότυπο της έκθεσης, θα είναι λογικά στον έξτρα εξοπλισμό.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 799 κυβικών του Adventure είναι ο ίδιος με αυτόν που κινεί το 790 Duke και αποδίδει 103 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 8,7 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Είναι τετράχρονος με οκτώ βαλβίδες, δυο αντικραδασμικούς άξονες και φυσικά, η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το βάρος της μοτοσυκλέτας θα είναι κάτω από 180 κιλά.
Λογικά, το πακέτο των ηλεκτρονικών του 790 Duke, θα περάσει και στο Adventure, ώστε αυτό να διαθέτει ABS με επιλογή Supermoto, που θα επιτρέπει στον πίσω τροχό να μπλοκάρει, traction control, launch control, quickshifter και επιλεγόμενες χαρτογραφήσεις με πρόγραμμα για οδήγηση εκτός δρόμου. Οι πληροφορίες από όλα αυτά τα συστήματα προβάλλονται σε μια οθόνη TFT.
Όπως φαίνεται η μοτοσυκλέτα δεν θα αργήσει να μπει σε παραγωγή και απομένει να δούμε αν θα είναι διαθέσιμη το 2019 ή νωρίτερα. Ελπίζουμε η μεγάλη απήχηση του πρωτότυπου, να κάνει την KTM να το βγάλει νωρίτερα στην παραγωγή.