Όσο περισσότερο ζεσταίνεσαι τόσο χειρότερες γίνονται οι αποφάσεις σου. Χάνεις υπομονή, εκνευρίζεσαι, ανοίγεις απότομα το γκάζι, επιχειρείς πιο επιθετικούς ελιγμούς και γενικά οδηγείς διαφορετικά από ό,τι θα οδηγούσες σε φυσιολογικές συνθήκες. Αυτό δεν σημαίνει ότι ξαφνικά το κοντομάνικο γίνεται ασφαλέστερη επιλογή.