Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90

Κάτω από το έντονα βαμμένο fairing του NSR δούλευε ένας V-Twin κινητήρας 249cc με το σύστημα RC Valve της Honda, που μεταμόρφωνε τον χαρακτήρα του στις στροφές. Οι εκδόσεις MC21 και MC28 ενσωμάτωναν η

Κάτω από το έντονα βαμμένο fairing του NSR δούλευε ένας V-Twin κινητήρας 249cc με το σύστημα RC Valve της Honda, που μεταμόρφωνε τον χαρακτήρα του στις στροφές. Οι εκδόσεις MC21 και MC28 ενσωμάτωναν ηλεκτρονικό έλεγχο PGM-III και PGM-IV, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa, περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου και αγωνιστικό κιβώτιο 6 σχέσεων με close-ratio γρανάζωμα.

Στην έκδοση SP (Sports Production) υπήρχαν οι χρυσές ζάντες Magtek, διαφορετικά γραφικά HRC και το περίφημο Smart Card ignition, ένα πρωτοποριακό σύστημα που αποθήκευε χαρτογραφήσεις σαν σημερινό ECU.

Στην έκδοση SP (Sports Production) υπήρχαν οι χρυσές ζάντες Magtek, διαφορετικά γραφικά HRC και το περίφημο Smart Card ignition, ένα πρωτοποριακό σύστημα που αποθήκευε χαρτογραφήσεις σαν σημερινό ECU. Με μόλις 141 κιλά και 45 ίππους (ανάλογα την έκδοση) —εύκολα 60+ μετά από μικρές επεμβάσεις—, το NSR ήταν κυριολεκτικά αγωνιστικό για τον δρόμο.