Maico-Mobil: Το διαστημικό maxi-scooter των Γερμανών

Στις αρχές της δεκαετίας του 50, μια πληγωμένη Γερμανία προσπαθούσε να σταθεί ξανά στα πόδια της. Στους δρόμους όπου μέχρι πριν λίγα χρόνια κυλούσαν στρατιωτικά οχήματα, τώρα ξεπετάγονταν σημάδια ελπί

Στις αρχές της δεκαετίας του 50, μια πληγωμένη Γερμανία προσπαθούσε να σταθεί ξανά στα πόδια της. Στους δρόμους όπου μέχρι πριν λίγα χρόνια κυλούσαν στρατιωτικά οχήματα, τώρα ξεπετάγονταν σημάδια ελπίδας και αναγέννησης.

Το Maico-Mobil είχε κινητήρα δίχρονο μονοκύλινδρο 150cc, με 6,5 ίππους και τριτάχυτο κιβώτιο στο τιμόνι. Λίγο αργότερα, η αναβάθμιση στα 174cc και 9 ίππους πρόσφερε τετρατάχυτο κιβώτιο με ποδομοχλό κα

Το Maico-Mobil είχε κινητήρα δίχρονο μονοκύλινδρο 150cc, με 6,5 ίππους και τριτάχυτο κιβώτιο στο τιμόνι. Λίγο αργότερα, η αναβάθμιση στα 174cc και 9 ίππους πρόσφερε τετρατάχυτο κιβώτιο με ποδομοχλό και πολυσυμπλεκτικό συμπλέκτη, σε μια εποχή που αυτά ακούγονταν… διαστημικά.

Το 1954, η χωρητικότητα ανέβηκε στα 200cc, αλλά το βάρος στα 122 κιλά και η τιμή στα περίπου 600 δολάρια (περισσότερα από 6.000 ευρώ σήμερα) το έκαναν πολυτέλεια για λίγους. Το 1955, οι αδελφοί Μάις π

Το 1954, η χωρητικότητα ανέβηκε στα 200cc, αλλά το βάρος στα 122 κιλά και η τιμή στα περίπου 600 δολάρια (περισσότερα από 6.000 ευρώ σήμερα) το έκαναν πολυτέλεια για λίγους. Το 1955, οι αδελφοί Μάις πούλησαν την τεχνολογία τους στην ισπανική Construcciones Mecánicas, που συνέχισε το έργο τους με το πιο ελαφρύ Maicoletta, διαθέσιμο μέχρι το 1956.