Ducati DesertX V2 2026: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το πρωτότυπο

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ο νέος δικύλινδρος V2 των 890 κ.εκ., που αποδίδει 115 ίππους και 92 Nm ροπής. Για πρώτη φορά, η Ducati εγκαταλείπει την παραδοσιακή Desmodromic βαλβιδοκίνηση, επιλέγοντας κλα

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ο νέος δικύλινδρος V2 των 890 κ.εκ., που αποδίδει 115 ίππους και 92 Nm ροπής. Για πρώτη φορά, η Ducati εγκαταλείπει την παραδοσιακή Desmodromic βαλβιδοκίνηση, επιλέγοντας κλασικό DOHC με ελατήρια.