Στην έκθεση CIMA της Κίνας, η Benda τράβηξε τα βλέμματα παρουσιάζοντας έναν ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Δεν μιλάμε για μια απλή δοκιμή δύναμης, αλλά για μια σαφή πρόθεση να μπει δυναμικά στο χώρο των μεγάλων Touring μοτοσυκλετών, εκεί όπου μέχρι σήμερα κυριαρχούν τα BMW K 1600.
Η Benda ακολουθεί την ίδια λογική με τους Βαυαρούς και στην τοποθέτηση του κινητήρα με κλίση προς τα εμπρός, ώστε να βελτιώνεται το κέντρο βάρους. Στο πίσω μέρος, η κίνηση μέσω άξονα (cardan) επιβεβαιώνει τον προσανατολισμό της εταιρείας προς τον μακρινό, άνετο τουρισμό. Ωστόσο, η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο κιβώτιο: αντί για το εξατάχυτο μηχανικό που διαθέτει η BMW από το 2011, η Benda ανακοίνωσε το EM-DCT, ένα νέο ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.