Σε τεχνικό επίπεδο, το νέο CB500 Super Four αφήνει πίσω του το κλασικό ζευγάρι αμορτισέρ πίσω και υιοθετεί μια διάταξη Monoshock, που υπόσχεται καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη άνεση. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν διπλοί δίσκοι με ακτινικές δαγκάνες της Nissin, κάτι που ενισχύει την απόδοση και τη σπορ αίσθηση. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι, προσφέροντας στιβαρότητα και ισορροπία. Το μεγάλο ερώτημα αφορά τη διάθεσή του στην Ευρώπη.