Το νέο Italjet Dragster 700 Twin δεν ξεχωρίζει μόνο για τον δικύλινδρο κινητήρα του, αλλά και για μια πατενταρισμένη τεχνολογία στην πίσω ανάρτηση.
Η εταιρεία παρουσίασε ένα σύστημα που μέσω εκκεντρικού μηχανισμού μεταβάλλει την απόκριση του αμορτισέρ, σαν να άλλαζε η σκληρότητα του ελατηρίου.
Έτσι, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας του χωρίς να χρειάζεται αντικατάσταση εξαρτημάτων, απλώς γυρίζοντας έναν ρυθμιστή. Η ιδέα θυμίζει το παλαιότερο σύστημα του Gilera Nexus, όμως στην περίπτωση του Dragster η λειτουργία και το αποτέλεσμα είναι εντελώς διαφορετικά.