Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία

Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ιαπωνία βρέθηκε υπό αμερικανική κατοχή και η Mitsubishi, που μέχρι τότε κατασκεύαζε πολεμικά αεροσκάφη, έπρεπε να βρει νέους τρόπους επιβίωσης. Το 1946, στο εργοστάσιο

Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ιαπωνία βρέθηκε υπό αμερικανική κατοχή και η Mitsubishi, που μέχρι τότε κατασκεύαζε πολεμικά αεροσκάφη, έπρεπε να βρει νέους τρόπους επιβίωσης. Το 1946, στο εργοστάσιο της Nagoya, παρουσίασε το πρώτο της scooter, εμπνευσμένο από το αμερικανικό Salisbury Motor Glide και επηρεασμένο από το Cushman Husky.

Το αποτέλεσμα ήταν το Mitsubishi Silver Pigeon, ένα μικρό δίτροχο με αερόψυκτο κινητήρα 112 κ.εκ., ισχύος μόλις 1,5 ίππου, που όμως ανταποκρινόταν άψογα στις ανάγκες της κατεστραμμένης μεταπολεμικής Ι

Το αποτέλεσμα ήταν το Mitsubishi Silver Pigeon, ένα μικρό δίτροχο με αερόψυκτο κινητήρα 112 κ.εκ., ισχύος μόλις 1,5 ίππου, που όμως ανταποκρινόταν άψογα στις ανάγκες της κατεστραμμένης μεταπολεμικής Ιαπωνίας.

Το Silver Pigeon έγινε άμεσα επιτυχημένο και αποτέλεσε βασικό μέσο προσωπικής μετακίνησης. Η Mitsubishi παρουσίασε εκδόσεις με δίχρονους και τετράχρονους κινητήρες έως 210 κ.εκ., ενώ στις αρχές της δε

Το Silver Pigeon έγινε άμεσα επιτυχημένο και αποτέλεσε βασικό μέσο προσωπικής μετακίνησης. Η Mitsubishi παρουσίασε εκδόσεις με δίχρονους και τετράχρονους κινητήρες έως 210 κ.εκ., ενώ στις αρχές της δεκαετίας του Ά60 έφτασε να διαθέτει δικύλινδρες δίχρονες εκδόσεις 125 και 143 κ.εκ. με κιβώτιο 3 σχέσεων.