Η Honda έρχεται να δώσει απάντηση με μια νέα σχεδίαση τροχού και φρένων. Αν και παρουσιάστηκε πάνω σε μια CBR250RR, η τεχνολογία δείχνει να στοχεύει ευθέως τις μεγάλες κατηγορίες και κυρίως το MotoGP.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγάλους δίσκους φρένων που λειτουργούν και ως ψύκτρες, ενώ ειδικά αεροδυναμικά καλύμματα με πτερύγια αναλαμβάνουν να αποβάλλουν τη θερμότητα.
Το «μυστικό» είναι τα μικρά εξογκώματα που δημιουργούν μόνιμο κενό αέρα ανάμεσα στο στεφάνι και το κάλυμμα, εμποδίζοντας τη θερμότητα να περάσει στο λάστιχο.