Aprilia MotoGP Patents: Αποκαλύπτονται τα αεροδυναμικά μυστικά του RS-GP

Η δεύτερη πατέντα εστιάζει στο επάνω μέρος του πίσω τροχού, εκεί όπου σχηματίζεται ένας διάδρομος τύπου diffuser, όπως στα μονοθέσια της Formula 1. Ο σκοπός του είναι να επιταχύνει τη ροή του αέρα που

Η δεύτερη πατέντα εστιάζει στο επάνω μέρος του πίσω τροχού, εκεί όπου σχηματίζεται ένας διάδρομος τύπου diffuser, όπως στα μονοθέσια της Formula 1. Ο σκοπός του είναι να επιταχύνει τη ροή του αέρα που περνάει κάτω από τη μοτοσυκλέτα, με τη βοήθεια scoop-προεκτάσεων τοποθετημένων πριν τον πίσω τροχό.