Μια νέα καταχώριση στον οργανισμό EPA των ΗΠΑ για το 2026 άναψε φωτιές: θα δούμε επιτέλους την επιστροφή του Kawasaki ZRX ή έστω ενός νέου Zephyr; Η φημολογία ξεκίνησε με την εμφάνιση δύο νέων μοντέλων που φέρουν τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.099 κυβικών από τα Versys 1100 και Ninja 1100SX.
Τα ευρωπαϊκά και αυστραλιανά έγγραφα τύπου ξεκαθαρίζουν την εικόνα: η Kawasaki θα λανσάρει δύο παραλλαγές του Z1100, με κωδικούς ZRT10G και ZRT10H, οι οποίες εμπορικά θα παρουσιαστούν ως Z1100 και Z1100 SE. Στην Ευρώπη έχουν ήδη εγκριθεί τέσσερις παραλλαγές: G1 και H1 με 134 ίππους, και G2 και H2 με περιορισμένη ισχύ 114 ίππων για αγορές με νομοθετικούς περιορισμούς.
Η ερώτηση που παραμένει: γιατί η EPA κατέγραψε το Z1100 με δύο διαφορετικούς κωδικούς (ZR1100H και ZRT10G); Η απάντηση είναι πιο απλή απ όσο φαίνεται. Όλα δείχνουν πως πρόκειται για γραφειοκρατικό θέμα – δηλαδή διαφορετικές φόρμες που συμπληρώθηκαν με βάση εσωτερικές ονομασίες αντί για τις εμπορικές.