Το 1961, ο Degner έκανε κρυφά επαφές με τη Suzuki. Η ιαπωνική φίρμα ήθελε απεγνωσμένα να αποκτήσει πρόσβαση στην ευρωπαϊκή τεχνολογία των GP, και ιδιαίτερα στα μυστικά του Walter Kaaden.
Ο Degner ήξερε ακριβώς τι κρατούσε στα χέρια του: όχι μόνο την εμπειρία του ως αναβάτης, αλλά και ολόκληρη τη συνταγή για το απόλυτο δίχρονο αγωνιστικό όπλο.
Η μεταγραφή του δεν ήταν ομαλή. Στο GP της Μόνζα, η δίχρονη Suzuki του πήρε φωτιά σε ταχύτητες άνω των 200 km/h και ο Degner υπέστη βαθιά εγκαύματα. Ένα χρόνο αργότερα όμως, το 1962, όχι μόνο είχε επιστρέψει στους αγώνες, αλλά και κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 50cc, δίνοντας στη Suzuki τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο. Η εποχή των 2-stroke άρχιζε.