Honda E-Clutch: Περνά την τεχνολογία και στα 250άρια με CL250 και Rebel 250

Η τεχνολογία του E-Clutch φαίνεται πως παίρνει κεντρική θέση στο μέλλον των μοτοσυκλετών της Honda. Μετά τα πρώτα μοντέλα που δοκίμασαν τη λύση αυτή, έρχονται τώρα οι CL250 και Rebel 250, που επιβεβαι

Η τεχνολογία του E-Clutch φαίνεται πως παίρνει κεντρική θέση στο μέλλον των μοτοσυκλετών της Honda. Μετά τα πρώτα μοντέλα που δοκίμασαν τη λύση αυτή, έρχονται τώρα οι CL250 και Rebel 250, που επιβεβαιώνονται ως τα επόμενα δίκυκλα με αυτόματο σύστημα συμπλέκτη.

Το E-Clutch είναι μια ενδιάμεση τεχνολογία μεταξύ του κλασικού και του πλήρως αυτόματου κιβωτίου. Ο αναβάτης δεν χρειάζεται να αγγίξει τον λεβιέ συμπλέκτη ούτε για εκκίνηση, ούτε για αλλαγή ταχυτήτων,

Το E-Clutch είναι μια ενδιάμεση τεχνολογία μεταξύ του κλασικού και του πλήρως αυτόματου κιβωτίου. Ο αναβάτης δεν χρειάζεται να αγγίξει τον λεβιέ συμπλέκτη ούτε για εκκίνηση, ούτε για αλλαγή ταχυτήτων, ούτε για στάση.

Η Honda δεν είναι η μόνη που πειραματίζεται με τέτοιες λύσεις. Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει, με τη Yamaha να έχει παρουσιάσει το Y-AMT, τη BMW το Automated Shift Assistant, ενώ η KTM επενδύει στο AMT (Aut

Η Honda δεν είναι η μόνη που πειραματίζεται με τέτοιες λύσεις. Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει, με τη Yamaha να έχει παρουσιάσει το Y-AMT, τη BMW το Automated Shift Assistant, ενώ η KTM επενδύει στο AMT (Automated Manual Transmission). Ακόμα και η Ducati βρίσκεται στη διαδικασία ανάπτυξης αντίστοιχου συστήματος, σύμφωνα με πρόσφατες αποκαλύψεις πατεντών.