Suzuki GSX-8 GT: Ο νέος παίκτης στην τουριστική μεσαία κατηγορία;

Η Suzuki φαίνεται πως ετοιμάζει το επόμενο μεγάλο βήμα στη μεσαία κατηγορία touring: μετά την επιβεβαίωση της GSX-8 ως T μοντέλου στην Ευρώπη, έρχονται και τα πρώτα στοιχεία από τις ΗΠΑ, όπου οι εκδόσ

Η Suzuki φαίνεται πως ετοιμάζει το επόμενο μεγάλο βήμα στη μεσαία κατηγορία touring: μετά την επιβεβαίωση της GSX-8 ως T μοντέλου στην Ευρώπη, έρχονται και τα πρώτα στοιχεία από τις ΗΠΑ, όπου οι εκδόσεις T και TT της GSX-8 έχουν ήδη λάβει έγκριση τύπου για το μοντέλο έτους 2026.

Η πιθανή ονομασία GSX-8 GT παραπέμπει άμεσα στο υπάρχον μεγάλο μοντέλο GSX-S1000 GT, ενώ η TT έκδοση ίσως προορίζεται για A2 δίπλωμα ή για ελαφρώς διαφορετικό προσανατολισμό – ενδεχομένως crosso

Η πιθανή ονομασία GSX-8 GT παραπέμπει άμεσα στο υπάρχον μεγάλο μοντέλο GSX-S1000 GT, ενώ η TT έκδοση ίσως προορίζεται για A2 δίπλωμα ή για ελαφρώς διαφορετικό προσανατολισμό – ενδεχομένως crossover στυλ, σαν τη GSX-S1000 GX.

Παρότι το όνομα της GSX-8 GT δείχνει προς την GSX-8S, η τεχνική βάση φαίνεται να είναι πιο κοντά στη V-Strom 800. Ο λόγος είναι απλός: η V-Strom έχει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο (207 κιλά) και πιο μακρύ

Παρότι το όνομα της GSX-8 GT δείχνει προς την GSX-8S, η τεχνική βάση φαίνεται να είναι πιο κοντά στη V-Strom 800. Ο λόγος είναι απλός: η V-Strom έχει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο (207 κιλά) και πιο μακρύ μεταξόνιο (1.515 mm), στοιχεία πολύτιμα για μια σταθερή, άνετη τουριστική εμπειρία.