Η Continental ανακοίνωσε ότι ανέπτυξε τον πρώτο στον κόσμο αισθητήρα θερμοκρασίας που τοποθετείται απευθείας στον ρότορα ενός μόνιμα διεγερμένου σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα
Τα ηλεκτρικά οχήματα, αν και μηχανικά απλούστερα από τα θερμικά, εξαρτώνται από έναν μεγάλο αριθμό αισθητήρων και αλγορίθμων για να λειτουργούν σωστά.
Αυτό τα κάνει πιο περίπλοκα στην κατασκευή και, κυρίως, πιο ακριβά, κυρίως λόγω της χρήσης σπάνιων γαιών όπως το νεοδύμιο, το δυσπρόσιο και το τέρβιο, που χρησιμοποιούνται στους μόνιμους μαγνήτες των ηλεκτροκινητήρων για να αντέχουν τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται κατά τη λειτουργία.