Honda NT 1100 DCT ES - Test

Στην «καρδιά» του Honda NT1100, βρίσκεται ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 1.084cc που συναντάμε και στην επιβλητική Adventure Africa Twin, με διαστήμ

Στην «καρδιά» του Honda NT1100, βρίσκεται ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 1.084cc που συναντάμε και στην επιβλητική Adventure Africa Twin, με διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, συμμορφωμένος με τις Euro5+ προδιαγραφές.

Η ισχύς του παραμένει στα 102 άλογα στις 7.500σαλ, ενώ αυξημένη είναι η ροπή, που φτάνει τα 112 Nm, χαμηλότερα μάλιστα στις μόλις 5.500σαλ. Αυτό έχει

Η ισχύς του παραμένει στα 102 άλογα στις 7.500σαλ, ενώ αυξημένη είναι η ροπή, που φτάνει τα 112 Nm, χαμηλότερα μάλιστα στις μόλις 5.500σαλ. Αυτό έχει επιτευχθεί χάρη στη νέα σχεδίαση του στροφάλου και την αύξηση της σχέσης συμπίεσης από το 10,1:1 στο 10,5:1. Η ιαπωνική φίρμα λοιπόν κατάφερε να αυξήσει κατά 7% τη ροπή και στις χαμηλές στροφές, ενώ η ρύθμιση εξαιρετική του ψεκασμού με το σύστημα Throttle by Wire είναι εξαιρετική.