Yamaha Tracer 7 - Test

Όσον αφορά τα φρένα, τις συμβατικές δαγκάνες εμπρός αντικαθιστούν ακτινικά τοποθετημένες, τετραέμβολες της Nissin, οι οποίες επενεργούν σε δύο δίσκους

Όσον αφορά τα φρένα, τις συμβατικές δαγκάνες εμπρός αντικαθιστούν ακτινικά τοποθετημένες, τετραέμβολες της Nissin, οι οποίες επενεργούν σε δύο δίσκους 298χλστ, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 245χλστ με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας.

Στις αναρτήσεις έχουμε ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της ΚΥΒ εμπρός με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με ρυθμι

Στις αναρτήσεις έχουμε ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της ΚΥΒ εμπρός με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά που εδράζεται σε μοχλικό. Έχουν διαδρομές 130 και 139χλστ στον τροχό αντίστοιχα και αποτελούν βασικά συστατικά της βελτιωμένης οδηγικής συμπεριφοράς του Tracer 7.

Οι νέοι αλουμινένιοι τροχοί Spinforged αντισταθμίζουν ένα μέρος του έξτρα βάρους, καθώς είναι ελαφρύτεροι και μειώνουν τις περιστρεφόμενες μάζες, ενώ

Οι νέοι αλουμινένιοι τροχοί Spinforged αντισταθμίζουν ένα μέρος του έξτρα βάρους, καθώς είναι ελαφρύτεροι και μειώνουν τις περιστρεφόμενες μάζες, ενώ ντύνονται με τα Road 6 GT της Michelin, σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.