Μην σε ξεγελά η εμφάνιση, δεν είναι ανάγκη να πας κατευθείαν στην πίστα για να ευχαριστηθείς το RS 660 αν και μελλοντικά σίγουρα θα το κάνεις, ακόμη και αν μέχρι τώρα δεν είχες καμία επαφή με αυτή.
Παρότι όμως μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο με το γυμνό αδελφάκι του, το RS δείχνει να μην το απολαμβάνει τόσο όταν δουλεύει κάτω από τις 2.500 σ.α.λ, καθώς εκεί θα νιώσεις κάποια σκορτσαρίσματα που σε προτρέπουν να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι για να δεις τι μπορεί να κάνει ένας κορυφαίος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας.
Ο ήχος από το ρελαντί κιόλας θυμίζει V2 και όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο πιο εθιστικός γίνεται, ενώ η απόκριση είναι άμεση αλλά ταυτόχρονα γλυκιά ακόμα και στο time attack mode -η Aprilia έχει βρει τη μαγική συνταγή για αυτό- επιταχύνοντας γραμμικά σε όλο το φάσμα των στροφών, παρότι βγάζει τον καλό του εαυτό μετά τις 7.000 σαλ.