BMW R 1300 RT - Test

Η χωρητικότητα των 1300κ.εκ επετεύχθη με μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρου 106,5mm και ελαφρώς μικρότερη διαδρομή εμβόλων στα 73mm, ενώ και ο λόγος συμπίεσης έχει αυξηθεί στα 13,3:1. Παρών φυσικά και το σ

Η χωρητικότητα των 1300κ.εκ επετεύχθη με μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρου 106,5mm και ελαφρώς μικρότερη διαδρομή εμβόλων στα 73mm, ενώ και ο λόγος συμπίεσης έχει αυξηθεί στα 13,3:1. Παρών φυσικά και το σύστημα μεταβλητών βαλβίδων ShiftCam της BMW που εναλλάσσει το προφίλ των εκκεντροφόρων εισαγωγής ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Ανάμεσα στις άλλες καινοτομίες, έχουμε και την τοποθέτηση του συστήματος ASA (Automated Shift Assistant) στο κιβώτιο – παραμένει πάντα η επιλογή χειροκίνητου σασμάν- που αντικαθιστά το παραδοσιακό δίδυμο συμπλέκτη-λεβιέ καθώς δύο ηλεκτρομηχανικοί ενεργοποιητές χειρίζονται τις αλλαγές μέσω της ECU.