Honda CMX 500 Rebel SP - Test

Η CMX 500 Rebel κινείται από τον αγαπητό στην Ελλάδα δικύλινδρο εν σειρά 471 κ.εκ. με ονομαστική απόδοση 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,4 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. που διαθέτει δύο εκκεντροφόρους

Η CMX 500 Rebel κινείται από τον αγαπητό στην Ελλάδα δικύλινδρο εν σειρά 471 κ.εκ. με ονομαστική απόδοση 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,4 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. που διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και υγρόψυξη (παρόλο που το ψυγείο δεν ταιριάζει οπτικά με την εικόνα μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας).

Κλείνοντας το κεφάλαιο για τον κινητήρα, οφείλουμε ειδική μνοία στην εξάτμιση που είναι ρυθμισμένη για να καθιστά ευχάριστο ένα φαινομενικά «βαρετό» αισθητηριακά (ήτοι αθόρυβο και ήσυχο) κινητήρα: να

Κλείνοντας το κεφάλαιο για τον κινητήρα, οφείλουμε ειδική μνοία στην εξάτμιση που είναι ρυθμισμένη για να καθιστά ευχάριστο ένα φαινομενικά «βαρετό» αισθητηριακά (ήτοι αθόρυβο και ήσυχο) κινητήρα: να «παίζει ταμπούρλο» στο ρελαντί, να ακούγεται γεμάτος και μπάσος στις γενναίες περιστροφές του δεξιού γκριπ και να δίνει μικρά σκασίματα κατά την κύληση χωρίς γκάζι με κουμπωμένη σχέση.