Kawasaki Z7 Hybrid - Test

Η εργονομία του μοντέλου «σπάει» αρκετά νωρίς τα όρια οικειότητας και ο χρόνος που χρειάζεσαι για να βολευτείς πάνω στη σέλα του διαρκεί όσο μια σύντομη αναδρομή στη σειρά Ζ.

Η εργονομία του μοντέλου «σπάει» αρκετά νωρίς τα όρια οικειότητας και ο χρόνος που χρειάζεσαι για να βολευτείς πάνω στη σέλα του διαρκεί όσο μια σύντομη αναδρομή στη σειρά Ζ.

Από το αριστερό μέρος του τιμονιού μπορείς να διαχειριστείς σχεδόν τα πάντα, όπως επιλογή προγράμματος οδήγησης, ρυθμίσεις οθόνης, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων, προειδοποιητικά φλας, κόρνα και αλάρμ.

Από το αριστερό μέρος του τιμονιού μπορείς να διαχειριστείς σχεδόν τα πάντα, όπως επιλογή προγράμματος οδήγησης, ρυθμίσεις οθόνης, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων, προειδοποιητικά φλας, κόρνα και αλάρμ.

Μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών παρέχει αφειδώς πληροφόρηση στον αναβάτη με ευδιάκριτες ενδείξεις ανεξάρτητα των εξωτερικών συνθηκών.

Μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών παρέχει αφειδώς πληροφόρηση στον αναβάτη με ευδιάκριτες ενδείξεις ανεξάρτητα των εξωτερικών συνθηκών.