Κουμπώνοντας πρώτη στο θετικό κιβώτιο και ξεκινώντας, περιμέναμε ότι θα χρειαστεί αρκετό παιχνίδι με το συμπλέκτη στην αρχή (εξού και η πολύ μαλακή του αίσθηση), παρόλα αυτά ο καλορυθμισμένος ψεκασμός κάνει τις στροφές να ανεβαίνουν χωρίς να τρομάζει τον αναβάτη και ταυτόχρονα χωρίς κομπιάσματα χαμηλά.
Ο θόρυβος του κινητήρα δίνει στις αισθήσεις σωστή πληροφόρηση για το φάσμα των στροφών και έτσι η εμπιστοσύνη στο σύνολο είναι αυξημένη σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
Royal Enfield Guerilla 450