Royal Enfield Guerilla 450 - Test

Αναρτήσεις με ―κρυμμένο σε φυσούνες― ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43 mm και διαδρομής 140 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 150 mm πίσω, κεντρικά τοποθετημένο σε μοχλι

Αναρτήσεις με ―κρυμμένο σε φυσούνες― ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43 mm και διαδρομής 140 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 150 mm πίσω, κεντρικά τοποθετημένο σε μοχλικό.

Η κατασκευή του πλαισίου δεν κρύβει σχεδιαστικές εκπλήξεις: πρόκειται για ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο διπλής δοκού που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του.

Η κατασκευή του πλαισίου δεν κρύβει σχεδιαστικές εκπλήξεις: πρόκειται για ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο διπλής δοκού που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του.