Royal Enfield Guerilla 450 - Test

Στη νέα εποχή της Royal Enfield δεν έχουν πια θέση ράθυμοι «κλασικοί» κινητήρες που πρέπει να τους ζορίσεις για να αποδώσουν, αλλά για έναν μονοκύλινδρο 452 κ.εκ. που χαίρεται να στροφάρει και βρίσκετ

Στη νέα εποχή της Royal Enfield δεν έχουν πια θέση ράθυμοι «κλασικοί» κινητήρες που πρέπει να τους ζορίσεις για να αποδώσουν, αλλά για έναν μονοκύλινδρο 452 κ.εκ. που χαίρεται να στροφάρει και βρίσκεται ολοένα και περισσότερο στο στοιχείο του όσο η βελόνα του στροφομέτρου τείνει προς τα κόκκινα.

Οι 40 ίπποι αποδίδονται ψηλά, στις 8.000 σ.α.λ., και τα 4 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. επιτρέποντάς μας να μετρήσουμε επιτάχυνση 0-100 σε 6,5 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ 60-120 σε 7,2 δευτερόλεπτα.

Οι 40 ίπποι αποδίδονται ψηλά, στις 8.000 σ.α.λ., και τα 4 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. επιτρέποντάς μας να μετρήσουμε επιτάχυνση 0-100 σε 6,5 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ 60-120 σε 7,2 δευτερόλεπτα.

Λόγω της μονοκύλινδρης φύσης του, το σύνολο είναι αρκετά διστακτικό σε ρυθμούς περιστροφής κάτω από 3.000 σ.α.λ. αλλά ο συμπλέκτης είναι μαλακός και επιτρέπει καλό έλεγχο του πατιναρίσματος.

Λόγω της μονοκύλινδρης φύσης του, το σύνολο είναι αρκετά διστακτικό σε ρυθμούς περιστροφής κάτω από 3.000 σ.α.λ. αλλά ο συμπλέκτης είναι μαλακός και επιτρέπει καλό έλεγχο του πατιναρίσματος.