Piaggio MP3 310 Sport – Test

Στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης βρίσκουμε το κλασσικό πλέον “αρθρωτό παραλληλεπίπεδο” σύστημα της Piaggio.

Στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης βρίσκουμε το κλασσικό πλέον “αρθρωτό παραλληλεπίπεδο” σύστημα της Piaggio.

Το πεντάλ ενεργοποιεί και τα τρία φρένα ταυτόχρονα.

Το πεντάλ ενεργοποιεί και τα τρία φρένα ταυτόχρονα.

Τέσσερις βραχίονες αλουμινίου πιάνουν πάνω στους δύο μπροστινούς τροχούς, οι οποίοι έχουν δύο ξεχωριστά αμορτισέρ που επιτρέπουν στον κάθε τροχό να ανταποκρίνεται αυτόνομα στις κακοτεχνίες της ασφάλτο

Τέσσερις βραχίονες αλουμινίου πιάνουν πάνω στους δύο μπροστινούς τροχούς, οι οποίοι έχουν δύο ξεχωριστά αμορτισέρ που επιτρέπουν στον κάθε τροχό να ανταποκρίνεται αυτόνομα στις κακοτεχνίες της ασφάλτου.