QJMOTOR SRT 550S – Test

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με ξεχωριστό υποπλαίσιο, όμως οι μηχανικοί της QJMOTOR κατάφεραν – χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του πλαισίου – να κατεβάσουν το βάρος

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με ξεχωριστό υποπλαίσιο, όμως οι μηχανικοί της QJMOTOR κατάφεραν – χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του πλαισίου – να κατεβάσουν το βάρος της SRT 550 S κατά 18 ολόκληρα κιλά σε σχέση με την προκάτοχό της.

Στον τομέα των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41mm της Marzocchi και ένα μονοσόκ αμορτισέρ στο πίσω μέρος με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς το

Στον τομέα των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41mm της Marzocchi και ένα μονοσόκ αμορτισέρ στο πίσω μέρος με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου.

Τα φρένα αποτελούνται από 2 δίσκους των 320mm μπροστά και έναν δίσκο των 260mm πίσω, με την διαδικασία του φρεναρίσματος να επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο θα επέμβει όταν μόνο χρειαστεί, με έν

Τα φρένα αποτελούνται από 2 δίσκους των 320mm μπροστά και έναν δίσκο των 260mm πίσω, με την διαδικασία του φρεναρίσματος να επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο θα επέμβει όταν μόνο χρειαστεί, με έναν στρωτό και «φιλικό» ως προς τον αναβάτη και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας τρόπο.