ο ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και το μεγάλο κόψιμό του (σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις) κάνουν το Himalayan 450 να μην κολλάει πουθενά στην κίνηση των πόλεων, όμως ο πραγματικός ρόλος και χαρακτήρας του φαίνεται με το που βγει από την πόλη.
Στον αυτοκινητόδρομο μπορεί άνετα να διατηρήσει για ώρα ταχύτητες πάνω από 150 χλμ./ώρα επιδεικνύοντας μια αξιοθαύμαστη σταθερότητα, η οποία οφείλεται εν πολλοίς στο στιβαρό του πλαίσιο και στο σχετικά μεγάλο μεταξόνιό του.
H Royal Enfield διατείνεται ότι η Himalayan 450 “φτιάχτηκε για κάθε δρόμο και για εκεί που δεν υπάρχουν δρόμοι” και μπορούμε να πούμε ότι σε γενικές γραμμές αυτή η μαρκετίστικη ατάκα ανταποκρίνεται αρκετά καλά και στην πραγματικότητα.