Royal Enfield Himalayan 450 - Test

40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Όπως προαναφέρθηκε, είναι η πρώτη φορά που έχουμε υγρόψυξη σε μοτοσυκλέτα της Royal Enfield, ενώ για πρώτη φορά σε μονοκύλινδρο κινητήρ

40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Όπως προαναφέρθηκε, είναι η πρώτη φορά που έχουμε υγρόψυξη σε μοτοσυκλέτα της Royal Enfield, ενώ για πρώτη φορά σε μονοκύλινδρο κινητήρα της ίδιας εταιρείας έχουμε εξατάχυτο κιβώτιο αντί πεντατάχυτου.

Η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα στην καθημερινότητα, μόλις στα 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού θα την δεις να ανεβαίνει στα 4,9 λίτρα, καθώς ο μονοκύλινδρος κινητήρας αναγκάζ

Η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα στην καθημερινότητα, μόλις στα 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού θα την δεις να ανεβαίνει στα 4,9 λίτρα, καθώς ο μονοκύλινδρος κινητήρας αναγκάζεται να δουλέψει μόνιμα σε υψηλότερες στροφές.