40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Όπως προαναφέρθηκε, είναι η πρώτη φορά που έχουμε υγρόψυξη σε μοτοσυκλέτα της Royal Enfield, ενώ για πρώτη φορά σε μονοκύλινδρο κινητήρα της ίδιας εταιρείας έχουμε εξατάχυτο κιβώτιο αντί πεντατάχυτου.
Η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα στην καθημερινότητα, μόλις στα 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού θα την δεις να ανεβαίνει στα 4,9 λίτρα, καθώς ο μονοκύλινδρος κινητήρας αναγκάζεται να δουλέψει μόνιμα σε υψηλότερες στροφές.