Αν κάτι ενοχλεί, είναι η απόκριση του γκαζιού στο απότομο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού.
Από τη στιγμή που η πεταλούδα ελέγχεται από ντίζα, μια ενδεχόμενη ρύθμιση στην τροφοδοσία καυσίμου θα έλυνε το πρόβλημα.
Εκτός από το ρόλο του χωμάτινου περιηγητή και του καθημερινού commuter, το 450ΜΤ μπορεί να επιτελέσει και τα τουριστικά του καθήκοντα επιμελώς, χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης και τη σωστή ανεμοκάλυψη. Αυτό που θα ξενίσει είναι η κοντή τελική σχέση μετάδοσης, με τα 120χλμ./ώρα να έρχονται στις 7.000σαλ.(κόφτης κοντά στις 10.000σαλ.)