Νέος λαιμός και προστατευτικό εξάτμισης, σε σχέση με το G310R.

    Η άποψή μας

    Μέχρι να την οδηγήσουμε και στην Ελλάδα, η άποψη μας μετά τα 250 χλμ σε άσφαλτο και  χώμα με τη νέα G310GS, έχει θετικό πρόσημο. Πιστεύουμε ότι η BMW κατάφερε να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα που έχει ότι ακριβώς χρειάζεται για να φέρει νέους αναβάτες στον κόσμο των 2 τροχών αλλά και στην οικογένεια της BMW. Με όπλα της τν σύγχρονη εμφάνιση, την ευκολία χειρισμού, τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και το κύρος του ονόματος  BMW, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα συνεχίσει την επιτυχία που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της εταιρείας με το λογότυπο GS.

    • νεκταριος

      μικρο σε σχεση με το versys 300χ....με 2 ατομα γονατιζει...δεν χωρανε καλα-καλα....και ανεβαζει και το κοστος σε σερβις...επισης δεν ειναι διπλου χαρακτηρα...μη σας γελαει το μπροστινο μερος !