Το Yamaha RayZR 125 έχει σχεδιαστεί για απόλυτη ελαφρότητα και ευελιξία. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό , με στόχο να κρατηθεί το συνολικό βάρος στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα.
Το Yamaha RayZR 125 έχει σχεδιαστεί για απόλυτη ελαφρότητα και ευελιξία. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό , με στόχο να κρατηθεί το συνολικό βάρος στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα. Το τελικό νούμερο – μόλις 99 κιλά πλήρες υγρών – το καθιστά το ελαφρύτερο scooter στην κατηγορία του, και αυτό μεταφράζεται άμεσα σε άνεση και άριστη αίσθηση ελέγχου, ειδικά μέσα στην πόλη. Η ανάρτηση εμπρός αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω βρίσκουμε μονό αμορτισέρ τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά. Παρότι πρόκειται για βασικής σχεδίασης λύσεις, στην πράξη αποδείχθηκαν ιδιαίτερα αποτελεσματικές, προσφέροντας ικανοποιητική απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου. Το κοντό μεταξόνιο και οι μικροί τροχοί 12 ιντσών εμπρός και πίσω, ενισχύουν την αμεσότητα στο τιμόνι και συμβάλλουν στον σβέλτο χαρακτήρα του RayZR. Αν και οι αναρτήσεις δεν έχουν ρυθμίσεις, η εργοστασιακή ρύθμιση είναι ισορροπημένη, ούτε υπερβολικά σφιχτή, ούτε μαλακή. Απορροφούν λακκούβες και σαμαράκια χωρίς να κοπανάνε, και γενικά δεν κουράζουν τον αναβάτη σε καθημερινές διαδρομές.
Στο φρενάρισμα, το εμπρός δισκόφρενο 190 χιλιοστών έχει ικανοποιητική αίσθηση και δύναμη, ενώ το πίσω ταμπούρο κάνει τη δουλειά του με αξιοπιστία μαζί με το UBS .
Στο φρενάρισμα, το εμπρός δισκόφρενο 190 χιλιοστών έχει ικανοποιητική αίσθηση και δύναμη, ενώ το πίσω ταμπούρο κάνει τη δουλειά του με αξιοπιστία μαζί με το UBS . Το σύστημα δεν διαθέτει ABS, κάτι που όμως είναι αποδεκτό για την κατηγορία και το επίπεδο τιμής, χωρίς να επηρεάζει την ασφάλεια υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης.
Η ανάρτηση εμπρός αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω βρίσκουμε μονό αμορτισέρ τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά.