Yamaha MT-10: Εκρηκτική σχεδίαση, ισχυρότερος κινητήρας

Yamaha MT-10: Εκρηκτική σχεδίαση, ισχυρότερος κινητήρας

Με ισχυρότερο κινητήρα, εκρηκτική σχεδίαση και τεχνολογική εξέλιξη με πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το κορυφαίο μοντέλο MT δηλώνει βροντερό παρών.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Ισχυρότερος κινητήρας με αυξημένη ροπή στις μεσαίες

 
Ένα από τα δυνατότερα χαρτιά του ΜΤ-10 είναι αναμφίβολα ο κινητήρας του, καθώς ο τετρακύλινδρος εν σειρά 1000άρης με τον crossplane στρόφαλο προέρχεται ουσιαστικά από το R1. και είναι ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε hypernaked μοντέλο της.
Για το 2022 η ισχύς του αυξήθηκε στους 165,9 ίππους (5,5 παραπάνω από το προηγούμενο) δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα  στις μεσαίες όπου εμφανίζεται πιο δυνατό ακόμη και από το R1, αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων για τις προδιαγραφές euro 5. Το επίπεδο ροπής είναι αυξημένο μεταξύ των 4.000 και των 8.000 στροφών με τη μέγιστη τιμή των 11,4 kg-m να έρχεται στις 9.000σαλ. Φυσικά διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και quickshifter δύο κατευθύνσεων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο ήχος του μοτέρ στο προσκήνιο – Εξάτμιση από τιτάνιο


Η Yamaha έδωσε μεγάλη σημασία στην ανάδειξη του ξεχωριστού ήχου ενός crossplane κινητήρα, με νέο φιλτροκούτι με διαφορετικά μήκη και διατομές εισαγωγών και ειδικές εμπρόσθιες γρίλιες acoustic amplifier. Φυσικά ρόλο στον ήχο παίζει και το νέο σύστημα εξάτμισης τιτανίου 4-2-1 στα πρότυπα του R1.

Νέα σχεδίαση και εργονομία θέση οδήγησης


Η εμφάνιση της MT-10 έχει αλλάξει, με διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση στο εμπρός μέρος. Τα δύο LED «φρύδια» κυριαρχούν παίζοντας τον ρόλο των φώτων ημέρας, ενώ χρησιμοποιούνται 2 LED προβολείς για τον κύριο φωτισμό. Οι αεραγωγοί είναι νέοι σε σχεδίαση, ενώ τα πλαστικά τμήματα της MT-10 είναι λιγότερα, με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να έχει ένα πιο έντονο naked look. Η Yamaha χαρακτηριστικά δηλώνει ότι το μοντέλο απαλλάχθηκε από κάθε περιττό πλαστικό τμήμα, ώστε να αναδειχθεί η «μηχανική ομορφιά» της μοτοσυκλέτας. Η σέλα έχει διαφορετική σχεδίαση με στόχο την μεγαλύτερη άνεση, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ υπόσχεται καλύτερη αίσθηση στα πόδια του αναβάτη.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »