Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και οι αναρτήσεις παρέμειναν ως είχαν για την 3η γενιά, καθώς πρόκειται για έναν συνδυασμό που συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του μοντέλου και την χρήση για την οποία προορίζεται.Το πιρούνι -χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων- προέρχεται από την Kayaba, όπως και το αμορτισέρ το οποίο όμως ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ίδιες με το απερχόμενο μοντέλο παραμένουν και οι διαδρομές τωναναρτήσεων που ανέρχονται στα 130χιλ, τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος.
Φρένα: Βελτίωση στο νέο μοντέλο
Από την άλλη μεριά, το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με μεγαλύτερους δίσκους στα 298 χιλιοστά μπροστά και 245 χιλιοστά πίσω, με δαγκάνες 4 εμβόλων και μονού εμβόλου αντίστοιχα.Τις πανέμορφες 10-μπρατσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17. Το βάρος του νέου μοντέλου έχει διατηρηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα, μόλις 184 κιλά με όλα τα ζουμιά.
Τις πανέμορφες 10-μπρατσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17. Ζεσταίνονται γρήγορα παρέχοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.