Κινητήρας πραγματικό ποίημα… απόλυτα γραμμικός με απίθανη ροπή και σωστή απόκριση του γκαζιού. Η εναρμόνιση του με τους κανονισμούς Euro 5 τον έκαναν καθαρότεροκαι πιο οικονομικό, των ώρα που 73

Κινητήρας πραγματικό ποίημα… απόλυτα γραμμικός με απίθανη ροπή και σωστή απόκριση του γκαζιού. Η εναρμόνιση του με τους κανονισμούς Euro 5 τον έκαναν καθαρότεροκαι πιο οικονομικό, των ώρα που 73,5 ολοζώντανοι ίπποι και 6,8 kg-mμέγιστης ροπήςκαταλήγουν στον πίσω τροχό.

    Κινητήρας

    Μοτέρ: 73,5 ίπποι για φίλημα!

    Ότι και να πεις για τον CP2 είναι πραγματικά λίγο... Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της Yamaha με την χωρητικότητα των 689κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα.Οι προδιαγραφές Euro 5 επέβαλαν αλλαγές, οι οποίες όμως δεν μείωσαν στο ελάχιστο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, βλέπε  γραμμική-γεμάτη λειτουργία και  χαμηλή κατανάλωση.Έτσι έχουμε νέα εξάτμιση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψεκασμού και νέα μονάδα ecu.Το αποτέλεσμα είναι 73,5 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 6,8 kg-m στις 6.500 σ.α.λ.

    Ηλεκτρονικά: Δεν έχει ούτε traction control!

    Ο κινητήρας δε διαθέτει ούτε χάρτες ανάφλεξης, ούτε στερητικό απόλαυσης (λέγε με και traction control), καθώς η απόκριση του γκαζιού είναι ακριβώς αυτή που θέλειςκαι στο άνοιγμα του γκαζιού ο αναβάτης έχει πάντα τον πλήρη έλεγχο χωρίς απότομα τινάγματα. Η μέση κατανάλωση των 5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα χρήσης κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική και τοποθετεί το ΜΤ-07 στο κλαμπ των μοτοσυκλετών που μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά χωρίς μεγάλες θυσίες στην τσέπη σου. Αύξησε την ισχύ του Yamaha MT-07 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ