Απίστευτα ευέλικτη αλλά και σταθερή στις υψηλές ταχύτητες, η GTS 150 αγαπά την πόλη και η πόλη αγαπά την GTS 150!

    Οδηγώντας

    Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει σε μια Vespa, είναι η ευελιξία της!  Η μικρή διάμετρος στους τροχούς σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους, προσδίδει τη δυνατότητα αστραπιαίων αλλαγών κατεύθυνσης στο σύνολο, σε σημείο που χρειάζεται μια περίοδο εξοικείωσης για να μην…τρομάξει κανείς με αυτά τα χαρακτηριστικά. Μόλις, όμως, περάσει αυτή η περίοδος προσαρμογής, ο αναβάτης θα έχει στην διάθεση του ένα αστικό όχημα, που δύσκολα θα το φοβίσει η κίνηση όσο πυκνή και αν είναι!

    Η GTS 150 μπορεί να τρυπώσει και να ελιχθεί ακόμα και στα πιο στενά περάσματα του κυκλοφοριακού καθημερινού λαβύρινθου αφήνοντας πίσω της τους πάντες. Μοναδικός περιορισμός (που συνηθίζεται και αυτός) οι προεξέχοντες καθρέπτες, που θέλουν λίγο προσοχή ώστε να μην έρθουν σε στενή επαφή με αυτούς των αυτοκινήτων. Προσφέρουν, ωστόσο, πολύ καλό οπτικό πεδίο προς τα πίσω, οπότε τους «συγχωρούνται» τα πάντα… Πολλοί μπορεί να υποθέσουν ότι οι τροχοί των 12 ιντσών μπορεί να ευνοούν την ευελιξία αλλά θα τα βρίσκουν σκούρα στις λακκούβες ή θα ζημιώνουν την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Λάθος! 

    Οι αναρτήσεις κάνουν εξαιρετική δουλειά στο να αποβαίνουν τις ανωμαλίες και να κρατάνε σε συνοχή στο σύνολο, οπότε μην φοβάστε για «κοπανήματα» και λοιπές…αναταράξεις όταν περνάτε πάνω από κακοτεχνίες, γιατί πολύ απλά δεν θα τις νιώσετε! Σε ό,τι αφορά στην σταθερότητα, ακόμα και στα 120 χλμ./ώρα που είναι και η μεγαλύτερη ένδειξη που είδαμε στο κοντέρ, δεν παρατηρήθηκε κανένα πρόβλημα αστάθειας. Μιλώντας για επιδόσεις τώρα, ο i-GET επιταχύνει αρκετά πειστικά το σύνολο μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και συνεχίζει με ζωντάνια από εκεί και πάνω. Για την πόλη, που αποτελεί το πεδίο δράσης της GTS, ο οδηγός δεν θα έχει παράπονο από την ισχύ σε καμία περίπτωση, ακόμα και με δικάβαλο.

    Εντυπωσιακά είναι και τα φρένα, που προσφέρουν ισχύ και αίσθηση, σταματώντας χωρίς πρόβλημα το δίτροχο από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ το ABS, κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά, επεμβαίνοντας όταν πρέπει, όσο πρέπει και όπως πρέπει! Φυσικά, η κατανάλωση είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος για ένα όχημα σαν και αυτό. Τα 2,9 λίτρα στα 100 χλμ. που μετρήσαμε ως μέση τιμή, ανάγουν την GTS 150 ως ένα από τα πλέον οικονομικά δίτροχα στην κατηγορία της και συμπληρώνουν ιδανικά, μια συνολικά εξαιρετική εικόνα. 

    • panos

      Πανέμορφη ως είθισται, πανάκριβη ως premium προϊόν /design, οπότε πας αναγκαστικά στο μέντλεϋ και με τα ρέστα εξοπλισμός και μπιτζίνες. Κρίμα διότι σαν εικόνα σε κάνει να νιώθεις Γκάρι Κούπερ βολτάροντας στο Κολοσσαίο :D

        7