Κλασσική διάταξη για την μπροστινή ανάρτηση η οποία δουλεύει άψογα στην πράξη.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Η Vespa έχει μια μοναδικότητα σε ό,τι αφορά το πλαίσιο της, αφού αυτό είναι μια monocoque κατασκευή από ατσάλι, που ουσιαστικά αποτελεί και το «κυρίως» σώμα. Η νέα GTS 150 ακολουθεί φυσικά αυτή την «αρχιτεκτονική», ενώ παρουσιάζει και ένα άλλο «παροδοσιακά Vespa» στοιχείο, την μπροστινή ανάρτηση με μονό υστερούντα βραχίονα. Συνεχίζοντας στα των αναρτήσεων, πίσω συναντάμε δύο μονά αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο μονοί δίσκοι διαμέτρου 220 χλστ. τόσο μπροστά όσο και πίσω, που ελέγχονται για την… διαγωγή τους από δικάναλο ABS. Tέλος στις ζάντες 12 ιντσών της GTS, εφαρμόζονται ελαστικά 120/70-12 μπροστά και 130/70-12 πίσω. 

    • panos

      Πανέμορφη ως είθισται, πανάκριβη ως premium προϊόν /design, οπότε πας αναγκαστικά στο μέντλεϋ και με τα ρέστα εξοπλισμός και μπιτζίνες. Κρίμα διότι σαν εικόνα σε κάνει να νιώθεις Γκάρι Κούπερ βολτάροντας στο Κολοσσαίο :D

        7