To «ξεχασμένο» Nembo 32 αναζητά fundings

Η μοτοσυκλέτα με τον… ανάποδο τρικύλινδρο εμφανίζεται ξανά, αναζητώντας πόρους μέσα από το Indiegogo… πως σας φαίνεται;

Θυμάστε την Ιταλική μοτοσυκλέτα Nembo 32; Αν όχι, δεν υπάρχει λόγος να νιώσετε άσχημα.
Πρόκειται για ένα project μερικών φιλόδοξων Ιταλών μηχανικών που έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2009, ενώ το 2011 ξεκίνησαν οι δοκιμές του. Επρόκειτο για μια μοτοσυκλέτα με εξαιρετικά μινιμαλιστική προσέγγιση, χτισμένη γύρω από έναν τρικύλινδρο κινητήρα των 2 λίτρων με ένα πολύ μικρό πλαίσιο και περιφερειακά αιχμής.

Το ιδιαίτερο στοιχείο της μοτοσυκλέτας ήταν αναμφίβολα η τοποθέτηση του κινητήρα της, ο οποίος ήταν αναεστραμμένος: Δηλαδή, ο στροφαλοθάλαμος βρίσκεται στο επάνω μέρος, με την κεφαλή και τις εισαγωγές και εξαγωγές να βρίσκεται στο κάτω μέρος! Μια λύση που έχει συναντηθεί μόνο στην αεροπορία, η τοποθέτηση αυτή του κινητήρα συμβάλλει στην ανύψωση του κέντρου βάρους –όπου σε μια μοτοσυκλέτα, δεν είναι υποχρεωτικό να είναι όσο χαμηλότερα γίνεται, όπως για παράδειγμα στα αυτοκίνητα»

Παρά το ότι η μοτοσυκλέτα είχε φτιαχτεί σε πρωτότυπο στάδιο, τελικά η παραγωγή της δεν ευοδώθηκε όπως αναμενόταν και, σχεδόν 10 χρόνια από την πρώτη της παρουσίαση, η Nembo έχει πλέον λογαριασμό crowdfunding στο Indiegogo. Όπως αναφέρουν Ιταλικά μέσα, η εταιρεία προσπαθεί να συλλέξει τους απαραίτητους πόρους για να προχωρήσει στην μικρής κλίμακας παραγωγή του μοντέλου.

Αξίζει εδώ να αναφέρουμε, ότι η μοτοσυκλέτα της Nembo είναι μια in-house δημιουργία, με τον τρικύλινδρο κινητήρα να παράγεται σε 3 διαφορετικές εκδόσεις, από 1.814 έως 2.097 κ.εκ. και απόδοση από 162 μέχρι 254 ίππους (!). Αυστηρά μονοθέσια, η Nembo 32 έχει σπορ προσανατολισμό, κάτι που φανερώνει και από το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός της Marzocchi, το πίσω αμορτισέρ αέρος της Bellapadrona και τα φρένα της Brembo. Η μοτοσυκλέτα δεν ξεπερνά σε βάρος, τα 170 κιλά.

Πως σας φαίνεται; Θα δίνατε «τον οβολόν σας» για να δείτε την μοτοσυκλέτα αυτή να υλοποιείται εκ νέου;