Όπως σε κάθε έκδοση της Street Triple, τα σπορ γονίδια δεν κρύβονται.

Όπως σε κάθε έκδοση της Street Triple, τα σπορ γονίδια δεν κρύβονται.

Οδηγώντας

Μια σπορ μοτοσυκλέτα δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι και δύσχρηστη στην καθημερινή μετακίνηση, οπότε ξεκινήσαμε την οδήγηση από το αστικό περιβάλλον όπου πιθανότατα θα περάσει μεγάλο μέρος της ζωής της. Συγκριτικά με την δυνατότερη RS νιώθεις τον ψεκασμό να έχει πιο αργή απόκριση χαμηλά χάνοντας λίγο σε ζωηράδα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χάνονται τα πλεονεκτήματα του τρικύλινδρου κινητήρα. Χωρίς ίχνος κραδασμών, έχει δύναμη σε μεγάλο φάσμα στροφών και ειδικότερα από τις 8.000σ.α.λ μέχρι τον κόφτη, αποδεικνύει ότι οι 113 ίπποι είναι υπεραρκετοί για να κινηθείς γρήγορα.

Σε αυτό φυσικά συμβάλλει και το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας που (χωρίς υγρά) δεν ξεπερνά τα 168 κιλά. Η Street Triple κινείται με ιδιαίτερη ευκολία στην πυκνή κίνηση χάρη στις μαζεμένες της διαστάσεις και οι αναρτήσεις φιλτράρουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να έχουν ακραίες σπορ, κουραστικές ρυθμίσεις. Το φαρδύ τιμόνι μπορεί να μην κόβει όσο θα ήθελες στις επιτόπιες μανούβρες αλλά δεν προβληματίζει ανάμεσα στα αυτοκίνητα, πράγμα που σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω σημαίνει ότι μπορείς να έχεις μια σπορ μοτοσυκλέτα που εκτελεί κάλλιστα και χρέη commuter.  
Φυσικά τα σπορ γονίδια δεν κρύβονται, οπότε σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνεις την κατάλληλη διαδρομή για να απολαύσεις τον συνδυασμό πλαισίου-κινητήρα-αναρτήσεων που κάνει απολαυστική την Street Triple S σε δρόμο με στροφές. Η ελαφρώς διαφορετική γεωμετρία (κάστερ-ίχνος) από την RS δεν φαίνεται να την επηρεάζει ιδιαίτερα, καθώς η μεγάλη σταθερότητα και η πρόσφυση από τα ελαστικά της Pirelli σε γεμίζουν εμπιστοσύνη σε κάθε ρυθμό. Ο κινητήρας έχει πάντα την απαιτούμενη δύναμη με γραμμική απόδοση που κάνει το traction control σχεδόν αχρείαστο (επεμβαίνει σχετικά απότομα) και οι αναρτήσεις μπορούν να αντεπεξέλθουν ακόμα και για οδήγηση στην πίστα. Οκ, αν θες να κυνηγάς  τα χρονόμετρα ίσως σου φανούν ελαφρώς μαλακές, αλλά για αυτό υπάρχει η RS… Τα φρένα της Nissin χωρίς να εντυπωσιάζουν οπτικά τα καταφέρνουν περίφημα, με πολύ δυνατό αρχικό δάγκωμα (θα ήθελα να έρχεται λίγο πιο προοδευτικά), αποδεικνύοντας ότι η  Street Triple S είναι μια ισορροπημένη μοτοσυκλέτα σε κάθε τομέα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ