Η σέλα του οδηγού είναι άνετη και ευρύχωρη, ενώ το στενό τελείωμα της ουράς θυμίζει αρκετά supersport με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον συνεπιβάτη.

Απλοί και εύχρηστοι στη λειτουργία τους οι διακόπτες.

Απλοί και εύχρηστοι στη λειτουργία τους οι διακόπτες.

Aνεση –εργονομία

Η Street Triple S, αναμφίβολα είναι μια μοτοσυκλέτα με δυνατότητες για καθημερινή μετακίνηση και η θέση οδήγησης συμβάλλει σε αυτό. Η σέλα είναι ευρύχωρη και αρκετά άνετη (810χιλ από το έδαφος), ενώ η στενή σιλουέτα επιτρέπει να πατήσεις με ευκολία τα πόδια σου στο έδαφος. Παρά τον sport προσανατολισμό το σώμα τοποθετείται σε όρθια στάση χωρίς να κουράζεται όπως συμβαίνει σε supersport κατασκευές. Το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ και σε αντίθεση με το RS, φιλοξενεί τους καθρέπτες στην κλασική θέση (αντί στα άκρα του) που είναι και πιο εύχρηστη  στην καθημερινότητα. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθόνη και ένα ευδιάκριτο αναλογικό στροφόμετρο και παρόλο που δεν εντυπωσιάζει οπτικά όπως η μεγάλη TFT οθόνη της 765 RS, παρέχει κάθε πληροφορία που χρειάζεται ο αναβάτης. Όσον αφορά τον συνεπιβάτη, η σχετικά μικρή σέλα που του αντιστοιχεί θα του επιτρέψει να σε ακολουθήσει, αλλά όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας δεν ενδείκνυται για πολύ μακρινές εξορμήσεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ