Ο αναβάτης δέχεται αρκετή πληροφόρηση από τις καλορυθμισμένες αναρτήσεις που προσφέρουν απίστευτο κράτημα, χωρίς να θυσιάζουν την άνεση.

Αρκεί να το εμπιστευτείς και αυτό θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.

Οδηγώντας – Κοφτερή λεπίδα

Το GSX-S είναι από εκείνες τις μοτοσυκλέτες που σε μαγνητίζουν να τις οδηγήσεις. Σου δημιουργεί θετικές προσδοκίες πριν καν καθίσεις στη σέλα του και εξαλείφει κάθε αμφιβολία για το τελικό αποτέλεσμα από τα πρώτα κιόλας μέτρα μαζί του. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, όλα ξεκινούν από τη πολύ καλή θέση οδήγησης, που σου δημιουργεί την αίσθηση της οικειότητας από την πρώτη επαφή. Βλέπεις είναι η καλή απόσταση των χεριών από το μαύρο φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διαδρομής και η άνετη σέλα, που σε τοποθετούν σε μια όρθια ελαφρώς σκυφτή προς τα εμπρός σπορ θέση που δεν κουράζει,  απεναντίας νιώθεις ότι κουμπώνεις μέσα στη μοτοσυκλέτα. 

Η εκκίνηση δίνεται από το σύστημα Suzuki Easy Start, το οποίο απαιτεί ένα μονάχα πάτημα της μίζας, ενώ μπορεί να βάλει μπροστά τον κινητήρα χωρίς να έχει ο αναβάτης πατημένο το συμπλέκτη. Μετά από λίγα μέτρα μένω με την απορία, που εξαφανίστηκαν τα συνολικά 213 κιλά της μοτοσυκλέτας. Με το καλημέρα σε κερδίζει ευχάριστα, μια κατασκευή που ούτως ή άλλως αυτός είναι ο σκοπός της. Διαθέτει ιδανικό ζύγισμα και είναι αρκούντως ευέλικτη, ώστε να μπορεί να κινείται με άνεση στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Ακόμα και σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής, δεν θα συναντήσει κανένα πρόβλημα στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς οι αλλαγές κατευθύνσεων είναι βούτυρο στο ψωμί του GSX-S. Αξιος συμπαραστάτης στην αυξημένη ευχρηστία στο αστικό πεδίο, αποτελεί το σύστημα Low Rpm Assist, που ανεβάζει ελάχιστα τις στροφές του κινητήρα κατά την εκκίνηση και αποτρέπει τον κινητήρα να σβήσει, κάτι πολύ χρήσιμο ειδικά στις επιτόπιες μανούβρες. 

Πάντοτε είχα τη γνώμη ότι τα ιδανικά κυβικά στους τετρακύλινδρους κινητήρες είναι τα 750, καθώς δεν έχουν την υστέρηση ροπής στις χαμηλές που παρουσιάζουν τα 600, ούτε την υπερβολική δύναμη των 1000αριών που τιθασεύεται δύσκολα. Το GSX-S 750 με επιβεβαίωσε πανηγυρικά, καθώς παραμένει ελαστικό από τις χαμηλές στροφές, με απλωμένη ροπή σε όλο το φάσμα και δύναμη στα ψηλά που δαγκώνει. Τι νόημα έχουν όλα αυτά, αν δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του στο έπακρο; Γι` αυτό το λόγο το γρανάζι έγινε 43αρι από το 42 που φορούσε το προηγούμενο μοντέλο, με αποτέλεσμα απολαυστικότερες και πιο άμεσες επιταχύνσεις χωρίς ανεπιθύμητες σούζες. Σε ανοιχτό δρόμο θα δείξει τις αρετές του, αφού επιταχύνει χωρίς δισταγμό με όλες τις σχέσεις στο σασμάν και η δύναμη που κορυφώνεται από τις 6.000 έως τον κόφτη των 12.000 είναι αρκετή για κάθε περίσταση. 

Ο δε ήχος από το φιλτροκούτι είναι ξεσηκωτικός και είναι φορές που ανοίγεις το γκάζι μόνο για να απολαμβάνεις το βίαιο ρούφηγμα αέρα που καταλήγει στα αυτιά σου ως  μελωδία. Με ταχύτητες των 140-160 χιλιομέτρων μπορείς να ταξιδέψεις άνετα. Από εκεί και πάνω ο αέρας είναι αρκετός και δυσκολεύει τα πράγματα, αφού η έλλειψη ζελατίνας αφήνει εκτεθειμένο τον αναβάτη και θα χρειαστεί να σκύψετε αρκετά μέχρι την τελική των 238 χιλιομέτρων. Εκεί που το GSX-S δίνει ρέστα είναι σε διαδρομές με στροφές. Το μεσαίο naked μετατρέπεται σε παιχνίδι για μεγάλα παιδιά. Τα απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης, τα μεγάλα περιθώρια κλίσης  και η αυτοπεποίθηση που μεταφέρει στον οδηγό, θα σε κάνουν να επιδοθείς στο κυνήγι στροφών. Πραγματικό σχολείο για τον αρχάριο που με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών θα τον ανεβάσει οδηγικό επίπεδο, όπλο στα χέρια του μυημένου που θα ανακαλύψει τα όρια του. Η αγαστή συνεργασία πλαισίου αναρτήσεων και φρένων, μεταφέρουν όλη την πληροφόρηση στον αναβάτη και  περιλαμβάνονται στο διασκεδαστικό μενού. 

Το GSX-S διαβάζει άριστα το δρόμο και παραμένει σταθερό και ακλόνητο, ενώ ταυτόχρονα παραμένει άνετο απορροφώντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να μεταφέρει ενοχλητικούς κραδασμούς στον αναβάτη. Τα φρένα ακινητοποιούν άμεσα το ιαπωνικό γυμνό χαρίζοντας δυνατές επιβραδύνσεις, όποτε χρειαστεί. Πολύ καλό και το ABS που δεν παρεμβαίνει χωρίς λόγο. Ειδική μνεία αξίζουν τα ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S21, που γαντζώνουν σε κάθε είδους άσφαλτο και αποτελούν ιδανική επιλογή για το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, το GSX-S 750 αποδείχθηκε αρκετά οικονομικό, καθώς η μέση τιμή των 6,4 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!