Στο δρόμο

    Η έλευση του HD μόνο ως καλό νέο μπορεί να χαρακτηριστεί. Σκεφτείτε το λιγάκι. Η ονομασία του και η τεχνογνωσία της Sym, εξασφαλίζουν τη πετυχημένη συνέχεια της σειράς, μόνο που τώρα έχει ωριμάσει, έχει μεγαλώσει σε κυβικά και κατά συνέπεια σε δυνατότητες. Όχι με άγνωστες λύσεις, αλλά με τον δυνατό F4 κινητήρα, κάτω από την μοντέρνα πλαστική περιβολή του. Ο 300αρης είναι ομαλός σε λειτουργία και δυνατός σε απόδοση. Χαρίζει άμεσες εκκινήσεις στα φανάρια και γρήγορες ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Η μετάδοση είναι βελούδινη και δεν υπάρχει ο παραμικρός κραδασμός, κάτι που συνεισφέρει στις άνετες μεταβάσεις. Οι μετρήσεις έδειξαν 10,5 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα και  7,3 δεύτερα για το 50-100. Οι ικανότητες του HD δεν περιορίζονται στο αστικό πεδίο. Η τελική των 133 χλμ / ώρα (140+ στο κοντέρ), του επιτρέπει να εκτελεί και υπεραστικά δρομολόγια χωρίς προβλήματα. Για όσους κινούνται συχνά στον ανοιχτό δρόμο, μια εξτρά ζελατίνα θα περιορίσει σημαντικά τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη. 

    Η θέση οδήγησης είναι άνετη και η μαλακή σέλα είναι σχεδιασμένη να μην κουράζει στην συνεχόμενη χρήση. Αυτός είναι εξάλλου ο βασικός προορισμός των scooter. ¶νετες καθημερινές μεταβάσεις. Το τούνελ είναι ψηλό και ενσωματώνει την τάπα πλήρωσης του ρεζερβουάρ, το πορτάκι της οποίας ανοίγει αυτόματα με το στρίψιμο του διακόπτη. Υπάρχει αρκετός χώρο στο δάπεδο για να τοποθετήσεις τα πέλματά σου, αλλά τα γόνατα, αν είσαι από 1.80 και πάνω, θα πλησιάσουν αρκετά στο τιμόνι στα τέρμα κοψίματα, όταν χρειαστεί να πραγματοποιήσεις επιτόπιους ελιγμούς. Το HD έχει ανάλαφρη αίσθηση και σου δίνει εμπιστοσύνη, ώστε να πραγματοποιήσεις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και αστραπιαίους ελιγμούς. Παραμένει όμως πάντα στιβαρό και ακλόνητο. Οι αναρτήσεις απορροφούν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος, αλλά η σφιχτή ρύθμιση μπορεί να ενοχλήσει σε συνεχόμενες λακκούβες. Το νέο scooter θα πατήσει σταθερά στο έδαφος και σου επιτρέπει να στρίψεις με ασφάλεια. Βέβαια, δεν θα έλεγα όχι σε ένα ζευγάρι πιο μαλακά ελαστικά. Εκτός από την ανάρτηση, βασικό ρόλο παίζουν και οι τροχοί των 16 ιντσών, οι οποίοι χαρίζουν στο HD πολύ καλή οδική συμπεριφορά και μεταφέρουν σωστή αίσθηση στον οδηγό. Αντίστοιχα καλή είναι και η λειτουργία του συστήματος πέδησης. Το πάτημα της μανέτας εξασφαλίζει δυνατές επιβραδύνσεις, με το φρένα να είναι προοδευτικά κα χωρίς να γίνεται άσκοπη χρήση του ABS. Η επιβράδυνση από τα 100 στα 0 επιτυγχάνεται μέσα σε 49 μέτρα απόστασης.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • Scooterivios

      Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.

        58
    • Τάκης

      Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.

        25
    • Konstantinos

      Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά

        17
    • Πριντεζης Ισιδωρος

      Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι. Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο. Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια.. Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !! Καμια προταση ? Ευχαριστω.

        14
    • Γιαννης

      Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή

        8
    • senirit44@yahoo.com

      Το ότι τελικά σε όλα είναι τέλειο!!! μας προβληματίζει και μας βάζει σε περίεργες σκέψεις!

        1
    • Τάκης

      Στο κόστος υπολογίστε +130-150€ για Michelin, γιατί τα λάστιχα που φοράει αδικούν το στιβαρό του πλαίσιο και την ευελιξία του.