Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

Test: Piaggio MP3 300 HPE

To Piaggio MP3 συνεχίζει να γεφυρώνει το scooter με το αυτοκίνητο, δίνοντας την τρίτη και ενδιάμεση απάντηση στην ερώτηση πολλαπλών επιλογών, που θέτουν οι ανάγκες της αστικής μετακίνησης.

Τιμή: 6.350 ευρώ

Τι νέο φέρνει
Ανασχεδιασμένος κινητήρας
Νέα σχεδίαση
Εργονομικό φρεσκάρισμα
Έτοιμο για Euro5

+: Αίσθηση από το μπροστινό, σταθερότητα, εμφάνιση, κατανάλωση 
-: Σκληρές αναρτήσεις, μέτρια ανεμοκάλυψη

Το Piaggio MP3 συνεχίζει δυνατά την πορεία του στην αγορά, 13 χρόνια μετά την επαναστατική πρώτη του εμφάνιση. Ανοίγοντας ένα σημαντικό παράθυρο στους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου, το MP3 κέρδισε οπαδούς από τον χώρο και των 2 κόσμων, αφού τοποθετήθηκε στην μέση με το «καλημέρα σας». Η γκάμα των MP3 έχει ανανεωθεί πολλές φορές και, αυτή την φορά, δοκιμάζουμε τον νέο «Βενιαμίν» της οικογένειας, το 300 HPE. Αντικαθιστά την έκδοση «Yourban» και, αν έχετε πάρει το δίπλωμα αυτοκινήτου σας πριν τις 18 Γενάρη του 2013, απευθύνεται και σε εσάς, ακόμη και αν δεν έχετε δίπλωμα μοτοσυκλέτας. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ