Υποδειγματικά τα φρένα, ικανοποιητική και η ανάρτηση. Τα ελαστικά της Metzeler αναβαθμίζουν όλα τα χαρακτηριστικά κύλισης.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλίας, δεν άλλαξε σε σχέση με το μοντέλο του 2016. Η κατασκευή αυτή, συνηθισμένη και στις μοτοσυκλέτες, υπόσχεται μεγάλη ακαμψία και ανάλογα σταθερή οδηγική συμπεριφορά, ενώ ανεβάζει το επίπεδο μέγιστης κλίσης στροφής στις 39 μοίρες, όπως η KYMCO δηλώνει (για τους πιο... ζωηρούς). Για τις αναρτήσεις χρησιμοποιείται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω –τα οποία φέρουν ρύθμιση προφόρτισης-, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 260-240 χιλιοστών (εμπρός-πίσω), με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων αντίστοιχα. ABS φυσικά υπάρχει και είναι το σύστημα 9.1 της Bosch, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση Noodoe του Downtown 350, εξοπλίζεται με τα ελαστικά Metzeler Feelfree (έναντι των Kenda της έκδοσης χωρίς το Noodoe).

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400