Το κοντό τελικό της εξάτμισης ανήκει στην σπορ πλευρά του Dominar. Είναι ήσυχο και θα ακουστεί μόνο όταν πιεστεί, στα ψηλά.

Η άποψή μας: Η φωνή της λογικής

Το Dominar 400 ανήκει σε μια νέα συνομοταξία προσιτών μοτοσυκλετών επιδόσεων, που απευθύνεται σε ένα ευρύτερο ποσοστό αναβατών. Η Bajaj παρουσιάζει ένα πιο εξευγενισμένο μοντέλο σε σχέση με τα πιο ανήσυχα ΚΤΜ, το οποίο είναι άνετο και εύχρηστο στις αστικές συνθήκες και παράλληλα είναι ευκολοδήγητο και γρήγορο στον ανοιχτό δρόμο. Δεν αριστεύει κάπου συγκεκριμένα, αλλά μπορεί να κάνει πολλά πράγματα αρκετά ικανοποιητικά. Παρόλη την  προσιτή τιμή απόκτησης στα 3.980 ευρώ, πρόκειται για μια αρκετά ποιοτική κατασκευή, άρτια εξοπλισμένη, που βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό. Αν σκέφτεστε την αγορά μιας γρήγορης και άνετης μοτοσυκλέτας που αποδίδει εξίσου καλά στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, τότε το Dominar σίγουρα αξίζει της προσοχής σας.


Κινητήρας   
Τύπος  4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)  373
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Συμπίεση (:1) Δ/Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  35/8.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  3,6/6.500
Τροφοδοσία  Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  160
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο περιμετρικό δύο δοκών 
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ 
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/70-17
Ελαστικό Π 150/60-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2156
Πλάτος (χλστ.) 813
Μεταξόνιο (χλστ.) 1453
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Βάρος (κιλά)  182
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/O
Τraction Control / Ρυθμ.  O
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  O
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
Ζελατίνα / Ρυθμ.  O
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  O
Χειρολαβές / Σχάρα  N/O
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/N

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • kωστας

    Η φωνή της λογικής λέει να τσοντάρεις αλλα 700 ευρώ και να πάρεις το DUKE πρώτης γενιάς που πωλείται σε στοκ.Και καλύτερο μηχανάκι είναι και μεταπώληση καλύτερη θα έχει.

      20
  • Kωστας Σ

    Πολυ ωραία μηχανή αλλά όταν στην Ινδία η ιδια πουλιέται σχεδον κατω από 2000ε εδώ γιατί πρέπει να την πληρώσουμε στα διπλάσια;;Νταξει δεν ειπα να την πουλησουν και δω 2000 αλλα στα 3000 θα ηταν μια χαρα και για τους εισαγωγείς και για μας αφου θα πουλούσε τρελά.

      71